بالمر: “مایکروسافت نیاز به یک رویکرد مشخص در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند دارد”

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) با این‌که مدتی است وارد حوزه‌ی طراحی گوشی‌های هوشمند شده، اما عملکرد قابل ملاحظه‌ای در این زمینه از خودش نشان نداده است. مدیر ارشد قبلی این شرکت، «استیو بالمر» (Steve Ballmer) در این رابطه گفت که «مایکروسافت نیاز به راهنمایی و اتخاذ یک جهت‌گیری مناسب دارد و باید رویکر مشخصی را در خط تولید گوشی‌های هوشمند دنبال کند.»

بالمر ضمنا گفت که در زمان مدیریت‌اش در مایکروسافت، وقتی وارد حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند شد، این شرکت را در مسیر درستی قرار داده بود اما از وقتی که مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ تصمیم به خریداری تعدادی از محصولات و سرویس‌های نوکیا (Nokia) گرفت، این روند کاملا به هم خورد.

عده‌ای بر این باور هستند که «ساتیا نادلا» (Satia Nadella) مدیر ارشد فعلی مایکروسافت به همراه مدیر بخش سرفیس، «پانوس پانای» (Panos Panay) از روی عمد روند تولید گوشی‌های لومیا (Lumia) را مشکل کردند تا بیش‌تر روی سری تبلت‌های سرفیس کار کنند.

محصولات مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز فون (Windows Phone) استفاده می‌کنند. در حال حاضر ویندوز فون بعد از اندروید و iOS به عنوان سومین سیستم عامل کاربردی گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود و مایکروسافت در فکر ارتقای این آمار است. به علاوه این شرکت در پاییز گذشته گفته بود که «در سرفیس فون، تمرکز مایکروسافت روی کارایی دستگاه است، نه ویژگی‌های آن.» شاید این همان رویکردی باشد که بالمر از آن صحبت می‌کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. احسان

    خدا کنه نوکیا درست و حسابی وارد عمل بشه

    مایکروسافت نه ویندوز ۱۰ موبایل تو خود موبایل توانایی نداره

    مدتهاست مشتریهاش سرکار هتسند
    از قرار معلوم ۶۵۰ هم گوشی ضعیفی هست

    و ۹۵۰ هم نسبت به پرچمدارهای قبلی واقعا ناامید کننده بود
    وقشنگ معلومه مایکروسافت توانایی گوشی زدن نداره

  2. شایان

    واقعا یه سرفیس فون با ویندوز کامل و قابلیت تماس که تنها فرقش با یه کامپیوتر قدرت پایینتر محاسباتیه ، خیلی هیجان انگیز خواهد بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه