محبوب‌ترین گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۱۶ اردیبهشت)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی های دیجیکالا

امروز درنظر داریم پربازدیدترین تلفن‌های هوشمند موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این‌ها گوشی‌هایی هستند که در چند روز اخیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیش از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. بعضی از آن‌ها را می‌شود راحت حدس زد؛ مثلا حضور ال‌جی G5 و گلکسی S7 Edge در این لیست کاملا قابل پیش‌بینی است. در ادامه‌، ۵ تا از پربازدیدترین گوشی‌های دیجی‌کالا را می‌بینیم. با ما همراه باشید.

         ‌

 ال جی G5

۱. ال‌جی G5

چند روزی است که ال‌جی G5، جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال‌جی رسما وارد بازار ایران شده. احتمالا خبر موجود شدن G5 را در دیجی‌کالا مگ خوانده‌اید. طراحی این دستگاه در مقایسه با مدل سال قبلش (LG G4) کاملا دگرگون شده. G5 از دو دوربین در پشت بهره می‌برد و از همه جالب‌تر این‌که یک طراحی ماژولار دارد.

نقد و بررسی ال‌جی G5

Digi_Buy_Label5

‌‌‌          ‌

‌‌‌

   ‌‌

آیفون SE ‌

۲. اپل آیفون SE

گویا جدیدترین آیفون ۴ اینچی اپل با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. آیفون SE  از همان زبان طراحی آیفون ۵ (یا به نظر عده‌ای ۵s) بهره می‌برد. ابعاد و نمایشگر آیفون چهار اینچی جدید اپل، درست مثل آیفون ۵s است. اما تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی همانی است که در آیفون ۶s استفاده شده.

نقد و بررسی آیفون SE

Digi_Buy_Label5

‌‌‌        ‌

‌‌‌‌‌       ‌‌‌‌

‌‌‌گلکسی A5

۳. سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

سامسونگ در تولید تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی باکیفیت تخصص دارد. اگر یک مثال خوب می‌خواهید، نگاهی به گلکسی A5 بیاندازید. این دستگاه با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، حداقل از لحاظ ظاهری هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. این گوشی یک نمایشگر Full HD دارد و از حسگر اثرانگشت هم بهره می‌برد.

نقد و بررسی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

Digi_Buy_Label5

‌‌‌‌‌‌‌‌        ‌

     ‌‌‌‌     ‌‌‌‌‌

P8-lite

۴. هوآوی P8 لایت

در حالی‌که به‌تدریج قرار است پای خانواده‌ی P9 به بازار باز شود، مدل‌های سال گذشته‌ی شرکت هوآوی هنوز محبوب‌اند. یکی از این گوشی‌ها P8 Lite است. این دستگاه علاوه به طراحی زیبایش، قیمت مناسبی هم دارد. اگر به دنبال خرید یک تلفن هوشمند جمع‌وجور هستید و نمی‌خواهید زیاد خرج کنید، P8 لایت دستگاه مناسبی است.

نقد و بررسی P8 لایت

Digi_Buy_Label5

 ‌    ‌‌‌

  ‌‌‌‌‌     ‌

‌‌        ‌‌‌‌‌‌

گلکسی S7 اج

۵. سامسونگ گلکسی S7 اج

در لیست امروز ما، این دومین گوشی سامسونگ است. البته این‌یکی به‌هیچ‌وجه میان‌رده نیست. گلکسی S7 اج، بدون اغراق از بهترین اندرویدی‌های بازار است. قیمت این دستگاه، روزبه‌روز مناسب‌تر می‌شود. با این‌حال اگر هنوز فکر می‌کنید که قیمت این تلفن هوشمند هنوز زیاد است و البته گوشی ارزان‌تری می‌خواهید، گلکسی S7 هم گزینه‌ی مناسبی است.

نقد و بررسی گلکسی S7‌ اج

Digi_Buy_Label5

‌‌‌      ‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar mzhp

    اگه شش گوشی برتر بودن شیشمیش ال جی وی ۱۰ بود

  2. Avatar ناهید

    این گوشی ها بصورت قسطی هم هستند؟

  3. Avatar ramy

    سریA گوشی های سامسونگ کدومش از همه بهتر هستش؟
    a7, a8, a5?

    1. Avatar محمد

      هرچی عددش بالاتر باشه بهتره
      البته اون هایی که طراحی ۲۰۱۶ هستن، تغییراتی برای بهبود داشتن

    2. Avatar علی جوادی

      دوست عزیز مدل ۲۰۱۶ همه ی سری های A محشرن…ولی اگه بخوای یک میلیون و ششصد پول ۲۰۱۶ این سری و A8 بدی;اس ۶ با کمی هزینه ی بیشتر معقولانه تره

  4. Avatar آهورا مزدا

    ای کاش امکان خرید به طور قسطی هم دردیجی کالا وجود داشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه