آیا محبوب‌ترین گوشی موتورولا به بازار برمی‌گردد؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتورولا ریزر

سال ۲۰۰۴  بود که شرکت موتورولا از یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاشوی تاریخ رونمایی کرد. این گوشی، RAZR V3 نام داشت و موتورولا توانست بیش از ۱۳۰ میلیون از این دستگاه را به فروش برساند. اخیرا یک تیزر ویدیویی منتشر شده که به عقیده‌ی بعضی، حکایت از بازگشت RAZR به بازار دارد.

موتورولا در سال ۲۰۰۴ در اوج قدرت بود و با معرفی RAZR V3 طراحی منحصربه‌فردش را به رخ رقبای آن‌زمانش کشید. اما حالا ۱۲ سال از آن موقع گذشته و خیلی چیزها عوض شده. از جمله این‌که تلفن‌های تاشو منقرض شده‌اند و از آن مهم‌تر موتورولا دست‌به‌دست چرخیده و از گوگل به لنوو رسیده. لنوو که حالا صاحب بخش موبایل موتورولا است، سه تلفن هوشمند جدید از خانواده‌ی Moto G4 معرفی کرده.

موتورولا RAZR

بر اساس ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که RAZR، مدل انقلابی سال‌های نه‌چندان دور موتورولا، می‌خواهد دوباره به صحنه برگردد. ۲۰ خرداد، شرکت لنوو رویدادی را با عنوان Lenovo Tech World برگزار می‌کند. اگر RAZR جدیدی در راه باشد، باید رد پایش را در این رویداد جُست. اما سوال اصلی اینجاست که RAZR مدل ۲۰۱۶ چه شکلی است؟ آیا با یک تلفن هوشمند نازک طرف هستیم یا یک گوشی هوشمند تاشوی عصر جدید؟ کمی بیشتر از دو هفته‌ی دیگر پاسخ این سوال‌هایمان را می‌گیریم.

منبع: T3

????? ?????? ???? ???? ??<

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه