محبوب‌ترین گوشی‌های بازار (۱۰ بهمن)

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
محبوب ترین گوشی ها

رقابت در دنیای دیجیتال و جذب مخاطبان بیشتر پای هر شرکت بزرگ و کوچکی را به این دنیا باز کرده است. تولید گوشی‌های موبایل رونق گرفته و شرکت‌های قدیمی و نوپا تمامی امکانات خود را در به دست گرفتن بخش عمده بازار به کار گرفته‌اند. در چند سال اخیر شاهد تولید محصولاتی با تنوع و کارایی متفاوت بودیم که هر یک قشر خاصی از جامعه را هدف رفتند. حال که گوشی موبایل به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی افراد بدل شده و تصور زندگی بدون این محصول پرکاربرد برای برخی محال به نظر می‌رسد فرصت مناسبی فراهم شده که شرکت‌های فعال در این عرصه با تولیدات متنوع خود گوی سبقت را ازیکدیگر بربایند.

اشتیاق افراد در استفاده از گوشی موبایل ما را بر آن داشت تا سری به پربازدیدترین کالاهای موجود در دیجی کالا بزنیم. شاید عجیب نباشد که بدانید در میان  ۵ گوشی پربازدید دیجی کالا برندهایی همچون اپل، سامسونگ و ال‌جی به چشم می‌خورند که در واقع هریک قطب بزرگی در بازار بزرگ موبایل محسوب می‌شوند. در ادامه نگاهی اجمالی به ۵ گوشی موبایل پربازدید دیجی‌کالا خواهیم انداخت.

جی 7 پرو

سامسونگ گلکسی J7 Pro

J7 Pro محصول میان‌رده دیگری از سامسونگ است که با کسب رتبه اول پربازدیدهای دیجی‌کالا توانسته قدرت این شرکت کره‌ای را در تولید محصولات میان‌رده به همگان ثابت کند. شاید برخی از محصولات سری J سامسونگ زیبایی سری A را نداشته باشند اما J7 Pro از نظر زیبایی و ساخت چیزی کم ندارد. این محصول از فلز و شیشه ساخته شده، با این تفاوت که این بدنه در مقابل آب مقاوم نیست. اگر از عدم مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آب چشم‌پوشی کنیم می‌توانیم به جرئت بگوییم J7 Pro  به عنوان یک میان‌رده امکاناتی دارد که می‌تواند توجه کاربران را جلب کند. پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس، نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر آمولد و سیستم‌عامل به روز در زمان عرضه امکاناتی هستند که این محصول را خواستنی کرده‌اند.

Digi_Buy_Label5

ال جی کیو 6

ال‌جی Q6

ال‌جی همچون همتای کره‌ایش سامسونگ در تولید محصولات میان‌رده باکیفیت تخصص دارد، بنابراین حضور ال‌جی Q6 در میان محصولات پربازدید دیجی کالا عجیب نیست. Q6 جدیدترین محصول ال‌جی، نمونه کامل یک گوشی میان‌رده باکیفیت و اقتصادی است. شاید مهم‌ترین دلیل حضور این گوشی در میان ۵ گوشی پربازدید دیجی‌کالا قیمت بسیار مناسب آن باشد اما داشتن نمایشگری بزرگ و باکیفیت، سنسور تشخیص چهره و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل از دیگر نقاط قوتی هستند که ال‌جی برای فروش بیشتر محصولش آن‌ها را در نظر گرفته است.

Digi_Buy_Label5

گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی S8

حضور دومین محصول سامسونگ در لیست ۵ گوشی پربازدید دیجی‌کالا گواهی بر موفقیت محصولات تولید شده توسط این شرکت است. گلکسی اس ۸ که در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شد در دو نسخه کوچک (اس ۸) و بزرگ (اس ۸ پلاس) در اختیار کاربران قرار گرفت. اس ۸ با نمایشگری عریض و بسیار باکیفیت توانایی فوق‌العاده‌ای در جلب نظر مخاطبان داشت. به نظر می‌رسد با گذشت حدود چند ماه از تولید و عرضه این محصول و حضور آن در جمع ۵ گوشی پربازدید دیجی کالا هنوز هم از محبوبیت آن کاسته نشده باشد. اگر می‌خواهید محصولی با مشخصات یک پرچمدار واقعی داشته باشید و هزینه‌ کمتری صرف کنید گلکسی اس ۸ می‌تواند بهترین گزینه انتخاب پیش رویتان باشد.

Digi_Buy_Label5

آیفون ایکس

اپل آیفون X

اپل، یکی از شرکت‌هایی که همواره پای ثابت رقابت در تولید گوشی موبایل بوده، همچنان از دید اکثر مردم، جذاب‌ترین محصولات را می‌سازد. این شرکت در سال گذشته چند محصول با مشخصات و قیمت متفاوت در اختیار کاربران قرار داده است. آیفون X با بهره بردن از اوج خلاقیت و تکنولوژی اپل، نماینده تمام‌قد این شرکت در هر رقابتی است و حضور آن در میان ۵ گوشی پربازدید دیجی‌کالا چندان دور از ذهن نیست. آیفون X به عنوان چهارمین گوشی پربازدید دیجی کالا از مشخصاتی بهره برده که می‌تواند رقیبی جدی برای محصولات ال‌جی، سامسونگ و هوآوی باشد. نمایشگر ۵.۸ اینچی با فناوری سوپر رتینا، حسگر تشخیص چهره، سخت‌افزار قدرتمند و بدنه‌ای لوکس و ضدآب، آیفون X را در دسته محصولات خواستنی بازار قرار داده است. اپل در ساخت این گوشی از هیچ تلاشی مضایغه نکرده و برای محصول بی‌نظریش دو دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی هم در نظر گرفته است.

Digi_Buy_Label5

گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی Note 8

اپل و سامسونگ هریک طرفدارانی دارند که محصولات برند محبوبشان را با هر عیب و نقصی به محصولات رقیب ترجیح می‌دهند. اگر از طرفداران پر و پا قرص سامسونگ و محصولات این شرکت هستید حتما می‌دانید سامسونگ هم یکی از شرکت‌های بسیار فعال بازار موبایل و تبلت بوده و سال گذشته محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. رتبه پنجم گوشی‌های پربازدید دیجی کالا و رتبه سوم محصولات سامسونگ را گلکسی نوت ۸ به خود اختصاص داده که از زبان طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ بهره برده است. گلکسی نوت ۸ محصولی خوش‌ساخت با نمایشگری خیره‌کننده است که می‌تواند یکی از برترین‌های بازار موبایل به شمار آید. برخورداری از قلم S Pen، بدنه فلزی با پوشش گوریلا گلس در پشت و جلو، نمایشگر ۶.۳ اینچی با تراکم پیکسلی بالا و سخت‌افزار قدرتمند بر پایه تراشه هشت هسته‌ای از امکانات گلکسی نوت ۸ هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان مشخصات درخور توجه این گوشی موبایل نام برد.

Digi_Buy_Label5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه