محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر برداشته شد، اما فقط در پیغام‌های خصوصی

۲۲ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر از این پس دیگر در پیغام‌های مستقیم و خصوصی این شبکه‌ی اجتماعی وجود نخواهد داشت. توییتر این خبر را در حالی اعلام می‌کند که حدود دو ماه گذشته، وعده‌ی برداشتن این محدودیت را داده بود.

همانطور که وعده داده شده بود، شرکت توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیغام‌های خصوصی را حذف کرد.

قرار است محدودیت کاراکتر پیغام‌های خصوصی توییتر در نرم‌افزارهای موبایل، کامپیوتر و هم‌چنین نسخه‌ی وب به ۱۰ هزار کاراکتر افزایش پیدا کند. حتی نرم‌افزارهایی که برای توییتر ساخته شده‌اند، مثل Tweetbot هم این برداشتن محدودیت را پشتیبانی خواهند کرد.

«ساکین اگروال»، مدیر بخش پیغام‌های مستقیم شرکت توییتر در این باره گفته است: “این موضوع بیشترین درخواست را از سوی کاربران داشته است. آن‌ها می‌خواهند تمام چیزی که در ذهن دارند را بیان کنند.”

شرکت توییتر سال‌ها است که از محدودیت ۱۴۰ کاراکتری که برای پیغام‌های‌اش تعریف کرده است دفاع می‌کند. این شرکت، تغییرات جدید پیغام‌های خصوصی را از سال گذشته که «کوین ویل» مدیریت بخش محصولات را به‌دست گرفت شروع کرد. قابلیت‌هایی مثل امکان ارسال لینک‌ها که از این شبکه‌ی اجتماعی حذف شده بودند، دوباره به این سرویس بازگشتند. فرستادن پیغام‌ها به گروه و هم‌چنین فرستادن عکس‌هایی در پیغام‌های گروهی هم قابلیت‌هایی هستند که اخیرا به توییتر اضافه شده‌اند.

«اگروال» می‌گوید که ایده‌ی جدید پیغام‌های خصوصی، صحبت درباره‌ی موضوعاتی است که روی صفحات اصلی توییتر دیده می‌شوند. او می‌گوید: “می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توان به راحتی در بخش‌های عمومی و خصوصی توییتر رفت و آمد کرد.”

با توجه به این سرویس جدید توییتر، امکان عرضه‌ی یک Twitter Messenger مثل نرم‌افزار فیس‌بوک دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

منبع: The Verge

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه