محموله آیفون X به ارزش بیش از یک میلیارد تومان دزدیده شد

۱۳ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بار یک کامیون شرکت UPS (یک شرکت فعال در حوزه لوجستیک) که در شهر سان‌فرانسیسکو اطراف یکی از فروشگاه‌های اپل پارک شده بود به سرقت رفته است. این کامیون بیش از ۳۰۰ آیفون X را حمل می‌کرده و ارزش محموله به سرقت رفته حدود ۳۷۰ هزار دلار است. ظاهرا این واقعه بین ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۱:۳۰ صبح در روز چهارشنبه هفته گذشته رخ داده است.

طبق اخبار منتشر شده راننده این کامیون پس از پارک کردن ماشین از آن خارج شده و برای تحویل یک سفارش به محلی در آن نزدیکی رفته است. در همین فاصله سارقان که هنوز هم دستگیر نشده‌اند ۳۱۳ آیفون ۹۹۹ دلاری را با خود برده‌اند.

اعلام شده که به سرقت رفتن این آیفون‌ها باعث تحویل دیرهنگام آیفون‌های X در فروشگاه StoneStown (محل اتفاق افتادن سرقت) نمی‌شود و کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کرده بودند به موقع آن را دریافت می‌کنند.

پلیس اعلام کرده که سارقان کامیون را تعقیب کرده‌اند و می‌دانسته‌اند که چه بار ارزشمندی حمل می‌کند. در حال حاضر شرکت‌های اپل و UPS با پلیس در فرایند بازرسی و مشخص شدن جزییات ماجرا همکاری می‌کنند.

این موضوع هم اعلام شده که به سرقت رفتن این آیفون‌ها باعث تحویل دیرهنگام آیفون‌های X در فروشگاه StoneStown (محل اتفاق افتادن سرقت) نمی‌شود و کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کرده بودند به موقع آن را دریافت می‌کنند.

منبع: The Verge

‌‌

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضي

    یعنی سخنگوی طرح ریجستری میتونه آیفون های قاچاقو از کار بندازه ولی اپل نمیتونه گوشی های دزدیده شدشو از کار بندازه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه