مدل بعدی Surface Book تا سال آینده عرضه نمی‌شود

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اخبار منتشر شده، مایکروسافت قرار نیست امسال مدل بعدی لپ‌تاپ Surface Book را معرفی کند؛ ظاهرا مایکروسافت در طراحی Surface Book 2 به مشکلاتی برخورده است. با این حال، منابع نزدیک مایکروسافت گفته‌اند که لپ‌تاپ بعدی مایکروسافت در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی خواهد شد و این مدت زمان، به مایکروسافت اجازه خواهد داد تا لپ‌تاپ‌اش را به بهترین شکل ممکن پیشرفت دهد.

باریک‌تر شدن لپ‌تاپ، چالش‌های زیادی را برای مایکروسافت به وجود خواهد آورد.

انتظار می‌رود مایکروسافت لپ‌تاپ خود را حتی از قبل هم باریک‌تر و سبک‌تر کند؛ این باریکی و سبکی هم به لطف نسل بعدی پردازنده‌های اینتل فراهم خواهد شد. هم‌چنین احتمال اینکه یک کارت گرافیک سری GTX 1000 شرکت انویدیا هم در Surface Book 2 قرار بگیرد وجود دارد.

البته باریک‌تر شدن لپ‌تاپ، چالش‌های زیادی را برای مایکروسافت به وجود خواهد آورد. برای مثال با اینکه کارت‌های گرافیک سری پاسکال انویدیا از نظر مصرف انرژی، بسیار بهینه شده‌اند، اما باز هم قرار دادن آن‌ها در یک لپ‌تاپ باریک، کار ساده‌ای نخواهد بود. ظرفیت باتری هم با باریک شدن لپ‌تاپ پایین می‌آید و باید دید که آیا پردازنده‌های جدیدتر انویدیا می‌توانند به کمک این مشکل هم بیایند یا نه.

مدل فعلی Surface Book یک صفحه نمایش با وضوح ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل دارد؛ شنیده‌ایم که در Surface Book 2 این وضوح تصویر به ۴K افزایش پیدا خواهد کرد. مایکروسافت هم‌چنین ممکن است یک ورودی USB Type-C هم در این لپ‌تاپ قرار دهد.

منبع: WCCFtech

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه