HP مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Pavilion و Envy را معرفی کرد

۲ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که شرکت AMD به‌تازگی توانسته نظر شرکت‌های تولید کننده سخت‌افزار به ویژه آن‌هایی که لپ‌تاپ تولید می‌کنند را به سمت خودش جلب کند. مدتی پیش شرکت لنوو لپ‌تاپ مخصوص بازی Y700 را با سخت‌افزارهای AMD معرفی کرد. محصولی که درکنار برخورداری از قدرت بالا، قیمت مقرون به صرفه‌ای هم داشت.

 

شرکت HP مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Pavilion 15 و Envy 15 را با پردازنده‌های جدید AMD معرفی کرد.

 

در ادامه‌ی معرفی شدن محصولات جدید با پردازنده‌های AMD، شرکت HP هم اعلام کرد که مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Pavilion 15 و Envy 15 را با نسل جدید پردازنده‌های AMD تا آخر سال ۲۰۱۵ راهی بازار خواهد کرد.
براساس اطلاعات منتشر شده، روکش شیشه‌ای صفحه نمایش لپ‌تاپ Envy 15 تا لبه‌های آن ادامه پیدا کرده است. این موضوع باعث شده که کاربران در زمان کارکردن با این محصول از زاویه دید بسیار بیشتری برخوردار باشند و بتوانند از این محصول در شرایط و حالت‌های مختلف استفاده کنند. شرکت HP در مدل قبلی لپ‌تاپ Envy 15 از تکنولوژی صوتی Beats Audio استفاده کرده بود؛ اما در مدل جدید شاهد حضور شرکت Bang and Olufsen برای تولید بلندگوهای این محصول هستیم. تمام پورت‌های لازم در اطراف این لپ‌تاپ قرار گرفته، اما درایو نوری روی آن دیده نمی‌شود.

HP-laptop-invy

تصویری از مدل اولیه‌ لپ‌تاپ Envy 15

از طرف دیگر لپ‌تاپ Pavilion 15 ظاهری متفاوت‌تر از Envy 15 دارد. روکش شیشه‌ای صفحه نمایش این محصول مانند مدل Envy تمام سطح صفحه نمایش را در برنگرفته است. مدل جدید لپ‌تاپ Pavilion 15 قرار است با پردازنده AMD A10-8700P APU و کارت گرافیکی Radeon R6 راهی بازار شود. مدل جدید لپ‌تاپ Envy 15 هم با پردازنده AMD FX-8800P APU و کارت گرافیکی Radeon R7 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد این محصولات جدید HP در اواخر سال ۲۰۱۵ راهی بازار می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر این لپ‌تاپ‌ها را مشاهده کنید:

Envy1

Envy 15

Envy2

Envy 15

Envy3

Envy 15

Envy4

Envy 15

Envy5

Envy 15

Pavilion15-1

Pavilion 15

Pavilion15-2

Pavilion 15

Pavilion15-3

Pavilion 15

Pavilion15-4

Pavilion 15

Pavilion15-5

Pavilion 15

منبع: Notebook Check

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه