مدل دو سیم‌کارته گلکسی نوت ۵ از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره مدل دو سیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ بسیار زیاد است. انتظار داشتیم این گوشی درکنار معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس معرفی شود که این اتفاق رخ نداد.

به‌نظر می‌رسد که مدل دو سیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ از کار حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

 

مدتی پیش شایعاتی منتشر شده بودند که به پشتیبانی این مدل از کارت حافظه اشاره می‌کردند؛ اما شایعات جدید خلاف این موضوع را بیان کرده‌اند. براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و تنها یک مکان برای قرار گرفتن هر دو سیم‌کارت برای این محصول در نظر گرفته شده است. در تصویری که از این محصول منتشر شده، به خوبی مشاهده می‌شود که هر دو سیم‌کارت در یک مکان قرار می‌گیرند و روی این گوشی جایی برای کارت حافظه در نظر گرفته نشده است.

noteaualsim

این خبر درحالی منتشر شد که سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گوشی گلکسی نوت ۵ را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه نمی‌کند. البته شایعاتی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد در آینده می‌توانیم شاهد عرضه این گوشی با حافظه داخلی بیشتر باشیم. سامسونگ اعلام کرده افرادی که به حافظه داخلی بیشتری برای این گوشی نیاز دارند، می‌توانند از فضای ابری استفاده کنند. براساس اطلاعات منتشر شده مدل دوسیم‌کارته گوشی گلکسی نوت ۵ در کشور فیلیپین پیش‌فروش می‌شود و به همین دلیل احتمال دارد سامسونگ این گوشی را در کشورهای دیگر هم عرضه کند.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل دو سیم‌کارته گلکسی نوت ۵ را مشاهده کنید:

noteaualsim1

noteaualsim2

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه