مدیرعامل آمازون: هرگز ادعا نکرده‌ایم کارمان درست است

۴ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آمازون چند روز پیش نامه‌ی بلند و بالایی را به سهامداران و سرمایه‌گذاران‌اش ارسال کرد و توسط آن، وضعیت فعلی شرکت و برنامه‌های آینده آن و خدمات‌اش را مشخص کرد. طی این نامه، «جف بزوس»، مدیر عامل شرکت آمازون، درباره‌ی اتفاقات داخل این شرکت صحبت کرده و پاسخی، هر چند دیر، به ادعاهای روزنامه‌ی «نیویورک تایمز» داده است.

زوس می‌گوید اگر کسی از کارش راضی نیست، می‌تواند این شرکت را ترک کند.

بزوس در پاسخ به ادعاهای نیویورک تایمز که رفتار آمازون با کارمندان‌اش را بسیار خشن عنوان کرده بود، گفته است: “هرگز ادعا نکرده‌ایم که رویه‌ی کاری‌مان درست است، اما این روش کاری ما است و در دو دهه‌ی گذشته، جمعیت بزرگی از دیگر افراد هم به آن روی آورده‌اند.”

مدیرعامل آمازون ادامه می‌دهد: “کسانی هستند که از نظر آن‌ها، رویه‌ی کاری ما بسیار منطقی است و به افراد انگیزه می‌دهد.”

بزوس هرگز در پیغام‌اش، نیویورک تایمز را مستقیما خطاب قرار نمی‌دهد. او از وضعیت بد کاری آمازون هم چیزی نمی‌گوید. او فقط به این موضوع اشاره می‌کند که ممکن است شرکت‌های دیگر، رویه‌های خاص خودشان را داشته باشند، اما فرهنگ کاری آمازون، طی ۲۰ سال گذشته شکل گرفته است.

بزوس می‌گوید اگر کسی از کارش راضی نیست، می‌تواند این شرکت را ترک کند: “ممکن است کسی از محیط رقابتی شرکتی انگیزه بگیرد و در آن جا خوشحال باشد. از سوی دیگر هم ممکن است کسی بخواهد خودش پیشرو باشد و به جای دیگری برود.”

البته مدیر عامل آمازون چند روز پس از انتشار مقاله‌ی نیویورک تایمز، در پاسخی کوتاه گفته بود که آن مطلب، آمازونی که او مدیرش است را منعکس نمی‌کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسلم

    ولی کارشون درسته! همین سخت گیری هاشون باعث پیشرفت شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه