مدیرعامل یاهو از جیمیل استفاده می‌کند

۱۳ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مریسا مایر نزدیک به ۱۳ سال در گوگل فعالیت می‌کرد تا اینکه به یاهو پیوست و ۵ سال به عنوان مدیرعامل در این شرکت فعالیت کرد. شاید یکی از چالش‌هایی که مایر در این تغییرات با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد استفاده از سرویس‌های یاهو به جای سرویس‌های گوگل بود. مثلا استفاده از سرویس ایمیل یاهو به استفاده از جیمیل.

 

مریسا مایر بعد از یاهو می‌خواهد از سرویس جیمیل استفاده کند.

در چند وقت گذشته هم مشخص شد که شرکت Verizon یاهو را خریداری می‌کند و به همین دلیل مایر هم از سمت مدیرعاملی استفا می‌دهد. مریسا مایر در مصاحبه‌ای با سایت businessinsider به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد دوباره از سرویس جیمیل استفاده کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در طول ۱۳ سالی که مایر در گوگل فعالیت می‌کرد، پروژه‌های زیادی انجام داد که یکی از آن‌ها طراحی سرویس جیمیل بود. سرویسی که باعث شد گوگل تاثیرگذاری بیشتری در دنیا داشته باشد.

البته مایر در حساب کاربری توییتر خودش گفته که او همچنان به استفاده از سرویس یاهو میل ادامه می‌دهد. افرادی که در طول سال‌های گذشته روی این سرویس کارکردند باعث شدند که یاهو میل اکنون به سرویس خوبی تبدیل شود.

 

منبع: Business Insider

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    تیتر اصلی رو طوری نوشتین که انگار مریسا مایر همین الان داره از جیمیل استفاده می کنه، و متن مقاله کاملا این تیتر رو رد می کنه. از نویسنده های دیجی کالا مگ انتظار نمیره اینطور غیر حرفه ای عمل کنن و برای جذب خواننده، از این نوع ترفندها استفاده کنن!

    1. Avatar مرتضی

      دقیقا. تیتر منبعِ نوشته صراحتا به استفاده در آینده اشاره می‌کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه