بازیکن انگلیس وسط جام‌جهانی به مرخصی می‌رود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فابین دلف

فابین دلف هافبک تیم منچسترسیتی از حالا درباره تولد فرزند سومش با سرمربی تیم ملی انگلیس گفت و گو کرده و وضعیت را برای او شرح داده است.

این بازیکن که بعد از یک فصل بسیار موفق با تیمش در لیگ برتر در فهرست نهایی سه شیر برای روسیه قرار گرفت، دو روز بعد از آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی برای سومین بار پدر می شود. او می گوید وقتی نامش در لیست تیم ملی برای جام جهانی قرار گرفت خیلی زود درباره این موضوع با گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس صحبت کرد. او می گوید برای گرفتن یک مرخصی بسیار کوتاه مدت با سرمربی تیمش به توافق رسیده و هیچ مشکلی ندارد.

دلف در این باره به خبرنگارها گفت:

برخورد گرت با من بسیار عالی بود. همان زمان به او گفتم که برایم بسیار مهم است که زمان تولد فرزندم کنار همسرم باشم. او با روی باز این مسئله را پذیرفت و درباره آن صحبت کردیم. فکر نمی کنم مشکلی باشد. برای بازگشت سریع به خانه و بعد سفر دوباره به روسیه برنامه ریزی کرده ام. در حال حاضر همه تمرکز من روی تیم ملی است و می خواهم به تیم کمک کنم از مرحله گروهی صعود کند. به همه قول داده ام که بعد از دیدن همسر و فرزندم خیلی سریع برگردم.

گرت ساوتگیت هنوز درباره این مسئله اظهارنظر نکرده اما بررسی های BBC نشان می دهد فایبن دلف در صورت سفر به انگلیس و بازگشت به روسیه ممکن است بازی مرحله یک هشتم نهایی احتمالی انگلیس را از دست بدهد چون رفت و برگشت بین روسیه و انگلیس دستکم ۲۴ ساعت زمان او را می گیرد.

به نظر نمی رسد فابین دلف گزینه اول ساوتگیت برای بازی در دفاع چپ یا پست تخصصی اش هافبک کناری باشد اما گفته می شود این بازیکن که فصل بسیار خوبی در سیتی داشت یکی از نفرات مورد اعتماد سرمربی انگلیس است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    دوستان ، کسی اطلاع داره، دیجی کالا برنامه ای واسه پیشبینی نتایج جام جهانی داره ؟ شبیه به لندینگ جام ملتهای اروپا؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه