مرورگر Microsoft Edge ویدیوهای نتفلیکس را با کیفیت Full HD پخش می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کسانی که برنامه‌های شبکه‌ی رسانه‌ای نتفلیکس (Netflix) را با مرورگر کامپیوترشان اجرا و تماشا می‌کردند، احتمالا دیگر این‌کار نمی‌کنند و به‌جای آن برنامه‌ی نتفلیکس را روی دستگاه (به‌ویژه ویندوزی) خود نصب کرده‌اند. به‌این خاطر که ویدیوهای نتفلیکس تنها از طریق این برنامه با کیفیت Full HD قابل‌دریافت هستند و امکان دریافت ویدیوهایی با دقت تصویر ۱۰۸۰pبه‌وسیله‌ی مرورگرها وجود ندارد.

Microsoft Edge تنها مرورگری است که برعکس سه مرورگر مهم کروم، فایرفاکس و اپرا می‌تواند ویدیوهای Full HD را از نتفلیکس دریافت کند.

با این وجود هنوز هم ممکن است عده‌ای به هر دلیلی از مرورگر برای استفاده از محتواهای نتفلیکس استفاده کنند که در این‌صورت هم احتمالا به‌زودی مرورگر Microsoft Edge را جایگزین مرورگر سابق‌شان می‌کنند.

به‌تازگی مایکروسافت ادعا کرده این مرورگر تنها مرورگری است که برعکس سه مرورگر مهم کروم، فایرفاکس و اپرا می‌تواند ویدیوهای Full HD را از نتفلیکس دریافت کند. این ادعا به تایید کاربران شبکه‌ی اجتماعی Reddit هم رسیده است.

با توجه به این‌که بسیاری از کاربران این روزها ترجیح می‌دهند به خصوص برای تماشای ویدیو و فیلم، از دستگاه‌های تلویزیون به‌جای مانیتور استفاده کنند، امکان دریافت بالاترین کیفیت تصویر اهمیت بسیار بیش‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

البته ناگفته نماند مرورگر Safari در سیستم‌عامل OS X هم امکان دریافت ویدیوهای Full HD از نتفلیکس را فراهم می‌کند؛ اما این قابلیت تنها در همین سیستم‌عامل عمل می‌کند و در نسخه‌ی آپدیت‌نشده‌ی ویندوزی این مرورگر کارگر نیست.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه