مشخصات سخت‌افزاری تبلت جدید Dell به بیرون درز کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Dell تا این لحظه محصولات هیبریدی مختلفی را راهی بازار کرده است. محصولاتی که نقش تبلت و لپ‌تاپ را به خوبی برای کاربران ایفا می‌کنند.

محصول هیبریدی جدید  Dell از یک صفحه نمایش ۴K بهره می‌برد و به احتمال زیاد با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود.

شرکت Dell همیشه در حال ساخت محصولات جدید است. به تازگی اطلاعاتی از یک محصول هیبریدی معرفی نشده از این شرکت به بیرون درز کرده است. با توجه به اخبار منتشر شده، این محصول Dell XPS 12 نام دارد که یک دستگاه تبدیل شونده است. برای آن از یک صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی استفاده شده است. صفحه نمایش این محصول می‌تواند تا ۱۸۰ درجه بچرخد و به عنوان یک تبلت مورد استفاده قرار بگیرد. در اطلاعات لو رفته گفته شده که شرکت Dell یک صفحه کلید برای این محصول در نظر گرفته که کاربران می‌توانند آن را از صفحه نمایش و بدنه اصلی دستگاه جدا کنند. این صفحه کلید دارای تاچ‌پد است. همچنین مشخص شده که صفحه نمایشی با کیفیت ۴K روی XPS 12 قرار گرفته است.
این محصول هیبریدی شرکت Dell از پورت‌های Thunderbolt 3 و USB Type-C بهره می‌برد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت صفحه نمایش و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار دارد. هنوز درباره سیستم عامل به کار رفته روی این محصول اطلاعاتی منتشر نشده، اما به احتمال زیاد از ویندوز ۱۰ برای آن استفاده خواهد شد.

dell-xps12-hybrid-1

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه