دل از سری جدید لپ‌تاپ‌های بازی خود رونمایی کرد

۱۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت دل (Dell) سری لپ‌تاپ‌های جدیدی را مخصوص بازی معرفی کرده است؛ لپ‌تاپ‌هایی که سخت‌افزاری نسبتا خوب دارند و قیمت مناسبی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این سری جدید که سری G نام گرفته است، جایگزین لپ‌تاپ‌های بازی قبلی Inspiron می‌شود.

یکی از دلایل اصلی قیمت پایین این لپ‌تاپ‌ها، کیفیت ساخت آن‌هاست.

سه لپ‌تاپ جدید معرفی شده G3 و G5 و G7 نام گرفته‌اند و به ترتیب از پردازنده‌های گرافیکی GTX 1050 و GTX 1050 Ti و GTX 1060 استفاده می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل دارند. از طرفی روی G7 یک صفحه نمایش با وضوح تصویر ۴K قرار گرفته است و مدل G3 هم یک نسخه‌ی ۱۷ اینچی خواهد داشت.

قیمت این لپ‌تاپ‌ها به نسبت سخت‌افزاری که دارند،‌ بسیار خوب در نظر گرفته شده است. قیمت پایه‌ی G3 برابر با ۷۵۰ دلار است. مدل G5 با قیمت پایه‌ی ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد و مدل G7 هم قیمت پایه‌ی ۸۵۰ دلاری دارد. هر سه مدل پایه هارد دیسک معمولی دارند و حافظه‌ی اصلی یا همان رم آن‌ها هم بالا نیست، ولی می‌توان با پرداخت مبلغی بیشتر، میزان رم را بالا برد یا در لپ‌تاپ یک حافظه‌ی SSD قرار داد.

یکی از دلایل اصلی قیمت پایین این لپ‌تاپ‌ها، کیفیت ساخت آن‌هاست. لپ‌تاپ‌های سری G جدید شرکت دل، بدنه‌ای کاملا پلاستیکی دارند. شرکت دل از کیبورد و تاچ پد خوبی هم در آن‌ها استفاده نکرده است؛ موضوعی که برای لپ‌تاپ‌های بازی چندان بی‌اهمیت نیست.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه