مشخصات گوشی C1 شرکت نوکیا لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی اطلاعات مختلفی درباره‌‌ی گوشی C1 منتشر شده است. در جدیدترین اطلاعات لو رفته، مشخص شده که این محصول از یک صفحه نمایش ۵ یا ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

شایعات جدید به عرضه‌ی دو مدل از گوشی C1 اشاره می‌کنند که با دو سخت‌افزار متفاوت راهی بازار می‌شوند.

چند سالی می‌شود که شرکت نوکیا در صنعت موبایل فعالیت ندارد. این شرکت با فروش بخش موبایل خودش به مایکروسافت محصولی را راهی بازار نکرده؛ اما به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۶ شاهد اولین محصول نوکیا پس از سال‌ها خواهیم بود.

گوشی جدید نوکیا که C1 نام دارد در چند وقت گذشته، بسیار خبرساز شده بود. مدتی پیش تصویری از این گوشی منتشر شده بود که به عرضه‌ی این محصول با دو سیستم‌عامل ویندوزفون و اندروید اشاره می‌کرد.

به‌تازگی اطلاعات جدیدتری درباره‌ی این محصول لو رفته که به مشخصات سخت‌افزاری آن اشاره می‌کنند.

این تلفن همراه به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش ۵ یا ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. همچنین به‌نظر می‌رسد که مدل دیگری هم از این گوشی با سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دست ساخت است.

گوشی c1 نوکیا

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یک مدل از گوشی C1 از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. مدل دیگر هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. در این شایعات باز هم به عرضه‌ی این گوشی با دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۱۰ اشاره شده بود.

در اطلاعات لو رفته گفته شده که نوکیا تا این لحظه چند مدل آزمایشی از این محصول تولید کرده و تمام آن‌ها را برای بالا بردن کیفیت و استفاده از سخت‌افزار بهتر کنسل کرده است. هنوز تاریخ عرضه‌ی این تلفن همراه هوشمند مشخص نشده، اما به احتمال زیاد در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Nokia Power User

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar saman

    جناب اقای سایروس این همه اطلاعات دقیق و از کجا آوردین؟

  2. Avatar مرتضی

    استفاده از دو سیستم عامل شک منو به پردازنده های نسل جدید اینتل میبره …

  3. Avatar مسافر

    دلم برای نوکیا تنگ شده

  4. Avatar saeed

    بی شک خبر مسرت بخشی است. من که همیشه نوکیا داشتم و دارم.

  5. Avatar CYRUS

    اگه نوکیا شروع به تولید گوشی بکنه،مایکروسافت تعداد زیادی از کاربرانش رو از دست میده،به دلیل اینکه خیلی از کاربران گوشیهای ویندوز فون به خاطر نوکیا از این سیستم عامل استفاده میکنند،مثل خود من،اینو به این دلیل میگم که ویندوز فون بهینه نیست و مشکلات زیادی داره،از جمله کیفیت پایین نرم افزارها و مصرف وحشتناک باتری،این موضوع رو در تست بنچمارک گوشیهای ویندوزی به وضوح میتوان دید،همین چند روز پیش بود که تست بنچمارک آنتوتو گوشی لومیا ۹۵۰ منتشر شد که امتیاز حدودی ۲۵۰۰۰ رو گرفت،در حالی که گوشیهای پرچمدار اندرویدی مثل سونی و سامسونگ و الجی و … امتیازی در حدود ۶۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ رو کسب میکنند،حتی اپل هم با سخت افزاری به مراتب پایین تر از لومیا ۹۵۰،امتیازی در همین حدود ۷۰۰۰۰ رو میگیرند،که این نشون از بهینه نبودن سیستم عامل ویندوز موبایل رو میدهد،به نظرم خریدن گوشیهای ویندوزی در حال حاضر اشتباه هست.

  6. Avatar مبین

    شاید این جمعه بیاید شاید 😉 🙂
    I LOVE YOU NOKIA
    JUST NOKIA
    AND NOKIA
    NOKIA

  7. Avatar سعید

    منتظرتم زود بیا…

  8. Avatar محمدرضا

    به امید برگشتن نوکیا به روزای اوج خودش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه