نسخه‌ی PC بازی Call of Duty: Black Ops 3 با مشکلاتی همراه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
call of duty: Black Ops 3

بخش داستانی مجموعه بازی‌های (Call of Duty) «ندای وظیفه» از هیجان بالایی برخوردار است و علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. تجربه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های مختلف لذت بخش خواهد بود، اما به نظر می‌رسد افرادی که بازی (Call of Duty: Black Ops 3)«ندای وظیفه: عملیات سری ۳» را برای کامپیوترهای شخصی خریداری کرده‌اند، با مشکلاتی در اجرای بازی روبه‌رو شده‌اند.

بازی ندای وظیفه: عملیات سری ۳ روی پلتفرم PC با افت‌فریم و مکث‌های طولانی همراه است.

بازی Advanced Warfare که سال گذشته راهی بازار شد هم با مشکلاتی همراه بود و به نظر می‌رسد که این مشکلات به بازی «عملیات سری ۳» هم منتقل شده است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که نسخه‌ی کامپیوتر با افت‌فریم و مکث‌های زیادی همراه است.
وجود این مشکلات باعث شده که بازی‌کننده‌ها نتوانند خودشان را به‌خوبی در جریان بازی احساس کنند و با وقفه‌های زیادی در طول بخش داستانی مواجه خواهند شد. نسخه‌ی کامپیوتر مجموعه بازی‌های ندای وظیفه که در سال گذشته راهی بازار شده بود هم با مشکلاتی همراه بود که از بین آن‌ها می‌توان به پر شدن حافظه‌ی رم سیستم‌های مختلف اشاره کرد. البته شرکت Treyarch که این بازی را ساخته گفته که ممکن است برخی از کاربران با پردازنده‌ی Core i5 مشکلاتی در اجرای بازی داشته باشند.
بازی‌کننده‌ها گفته‌اند که پس از ۲ تا ۳ دقیقه روند بازی کند می‌شود و با گذشت ۴ تا ۵ دقیقه، دیگر نمی‌توان بازی را ادامه داد.
استودیوی Treyarch گفته که در اوایل هفته‌ی آینده یک به‌روزرسان برای این بازی منتشر می‌کند تا مشکلات برطرف شوند.

منبع:‌ Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. reza

    با سلام چرا من وقتی بازی رو نصب میکنم بازی اجرا میشه ولی صفحه بازی سیاهه ؟؟؟

  2. سعید

    سلام
    من مشکلی تو فریم ندارم cpu core i5 4460 دارم گرافیک radeon x250 2gb و ram8gb هیچ مشکلی پیش نمیاد البته بگم گرافیکشو با این سیستم تقریبا نصف کردم تو (مدیوم) فقط مشکلم اینه که صدای بازی در نمیاد ممنون میشم یکی راهنمایی کنه!

  3. mobin

    بازی به مزخرفی این دیگه ندیده بودم کلاف فقط MW3 و Ghosts بقیه یک ریال هم نه می ارزن من بدبخت به بزیش۱۴ هزار تومان دادم پولم رو ریختم دور اساسین هم مثل همین میشه حلا ببینین

  4. soheil

    تری ارک اون اولا خدایی حال میداد الان نمیدونم چش شده مسخره بازی در اورده بقول یکی از بچه هاتا تحریم ها شدید تر بود بازی های بهتری بود الان ک تحریم ها کم کم دارن برداشته میشن بازی ها هم ریپ میزنن

  5. شایان

    آخرین نسخه کالاف مدرن وار۳ بود بقیه رو بریز تو جوب.

  6. عرفان

    یه بازی نا امید کننده از سری کال
    بعد از سری فوق العاده موفق MW و تک نسخه BO1 این بازی وحشتناک افتاده تو شیب افت .مخصوصا تو نسخه AW و این نسخه .
    تو این چند نسخه آخریش فقط Ghosts خوب بود .
    ارزش خرید اورجینال نداره .
    خیلی تخیلی و داستان بیخودی داره 😐
    باگ هم که بسیار زیاده توش .

  7. Sina

    واقعا نمیدونم چرا دیگه اکثر بازی ها موقع ریلیز مشکل دارن یا تریلری که تو E3 نشون میدن با خود بازی کلی فرق داره و کلی دانگرید میشن.
    روی pc هم این مشکل Crash شدن و افت فریم بیشتره مثل Assassins Creed Unity و Batman الان هم که COD.
    من خودم مشکل افت فریم تو بازی Witcher 3 روی PS4 خیلی باهاش مواجه شدم. تو بازی جاهایی بود که بازی به ۱۵Fps و حتی کمتر هم میرسید.
    البته این اواخر یه اپدیت ۱۷.۵GB براش اومد که بعد اون بازی نکردم ببینم چجور شده.
    واقعا دلم واسه قدیم تنگ شده که بازی ها بدون مشکل بود و برای استفاده از ایتم های اضافی باید بازی رو یک بار رو حالت Hard تموم میکردی نه این که تو بسته های Season Pass و DLC اونارو به زور به مردم بفروشن. حتی از Pre-Order بازی ها هم کلی سو استفاده میکنن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه