مشکل بلوتوث در آیفون SE

۲۴ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به خرید یک آیفون SE  فکر می‌کنید و این ایده حسابی هیجان زده‌تان کرده بد نیست دست نگه دارید و قبلش این مطلب را بخوانید.

اپل قرار است فکری به حال مشکل کیفیت صدای بلوتوث آیفون SE بکند. ظاهرا شکایاتی در وب‌ سایت پشتیبانی شرکت اپل ثبت شده که بیان می‌کنند کیفیت صدای بلوتوث این گوشی از حد مطلوب بسیار فاصله دارد. در واقع این ایراد در اغلب لوازمی که به شکل بلوتوثی پشتیبانی می‌شوند وجود دارد.



se-2

هندزفری و هدفون، کیفیت صدای تماس‌های تلفنی که از طریق بلندگوهای خودرو انجام می‌شوند، همه دچار مشکل هستند و کیفیت صدا در همه این موارد نامطلوب است.  به عنوان مثال وقتی یک تماس به شکل عادی از طریق آیفون SE انجام شود کیفیت صدا در حد مطلوب است اما ظاهرا وقتی همین تماس تلفنی به شکل بلوتوثی اتفاق بیفتد کیفیت صدا اصلا تعریفی ندارد. البته وقتی پای پخش موسیقی در میان باشد آیفون SE بدون مشکل کار می‌کند و کیفیت صدا در این مورد ایرادی ندارد.

خوشبختانه در حال حاضر تیم مهندسی شرکت اپل از این مشکل آگاه شده‌اند و احتمالا به زودی چاره‌ای برای این مشکل خواهند یافت. اپل پیش از این مشکلات تماس تلفنی بلوتوثی با آیفون SE در خودروها را به گردن سازندگان خودرو انداخته بود اما ظاهرا این مشکل تا به حال در چندین مدل خودرو دیده شده است.



منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar nahid

    الان ایفون اس ای نمیتونه از گوشی دیگه ای موزیک دریافت کنه؟ینی بلوتوث نداره فقط برای جفت کردن دو نفر برای بازی ب کار میره؟این حرفاییه ک بقیه میزنن درباره ی گوشی میشه توضیح بدید.

  2. Avatar پرهام اکبری

    اقا من از کارایی ایفون اس ای با خبر شدم هیچی نمیتونه منو از خریدن این گوشی منصرف کنه و تنها مشکلشم صدای هندسفری بلوتوثشه ک اون واسه من مشکل خاصی نیس … من خودم تا امروز از گوشی های اندروید استفاده کردم اما متاسفانه گرافیک بازی های اندروید ب گرد پای اپل نمیرسه ی سری جی تی آی نصب کردم رو گلکسی اس ۶ دیدم واقعا دوستانم راس میگن ک اپل ی کیفیته دیگ واس اجرای بازی با گرافیک بالا داره …. خلاصه این نظر شخصیه منه و اینو ب دوستام میگم خریدن گوشی های اندروید اشتباه ترین کاره ….

  3. Avatar Next is Now

    عجیب ترین موجود سال ۲۰۱۶ همین گوشی ۴ اینچی تاریخ گذشته بود

    1. Avatar Makluas

      فعلا که همین گوشی ۴ اینچی تاریخ گذشته تو پردازش اطلاعات سنگین میتونه پوزه پرچمداران سامسونگ رو به خاک بماله

      1. Avatar سجاد

        عزیز من شما رو نمیدونم ولی ما که قرار نیست با گوشیمون آپولو هوا کنیم. و کاملا مشخص که اکثر گوشی های موجود در بازار (پرچمداران رو عرض میکنم)در بخش پردازش از حد مطلوب و مورد نیاز ما فراتر هم هستند.
        قدرت این شرکتها در حال حاضر بیشتر به بخش خلاقیت و نوآوری هاشون برمیگرده و اینه که باعث افزایش یا کاهش محبوبیت محصوصلاتشون میشه. و به نظر من شرکت خوب اپل خلاقیت بالایی در تولید گوشی SE به خرج نداده. و این نظر کاملا شخصیه…

      2. Avatar Makluas

        دوست عزیز بحث آپولو هوا کردن نیست …. بحث سر این قضیه است که اگر بخوای یه بازی با حجم بالا رو روی گوشی اجرا کنی گوشی های اندرویدی (به شخصه این مشکل رو نوت ۵ پدرم و گلکسی اس ۶ دوستم دیدم)لگ میزنن و توی اجرا مشکل پیدا می کنن ….. و یه موضوع دیگه هم که هست اینه که اگه به هر دلیلی وسط بازی مجبور باشی برای مدتی از بازی خارج بشی رسما به مشکل میخوری (ادامه بازی از لحظه خروج ممکن نیست) و اگر بازی های شما نیاز به ذخیره سازی توسط کاربر رو داشته باشه که دیگه هیچ ……
        این مشکلات توی محصولات اپل از جمله iPhone SE و iPhone 6s/plus وجود نداره ….
        حالا دیدید بحث فقط سره آپولو دهه ۶۰ نیست

      3. Avatar امید

        آقا شما هم خوب اشاره کردید به گوشی های سامسونگ و احتمالا عمدی هم بوده. این مشکل مربوط به تغییرات خودسرانه سامسونگ در آندروید و مالتی تسکینگه و ربطی به آندروید نداره. مثلا بنده در گوشی های سونی و در هیچ یک از گوشی های سری z به هیچ وجه این مشکل را مشاهده نمیکنم. در نتیجه این مشکل کاملا به سامسونگ برمیگرده و نه آندروید که بخواهید خرابش کنید.

      4. Avatar Makluas

        آقا امید گل …. بنده که با شرکت سامسونگ پدرکشتگی ندارم …. اشاره من به سامسونگ به خاطر این بود باهاشون کار کرده بودم وتجربه شخصی ازش دشتم ….. بحث من سر اجرا کردن بازی GTA و Max payne و Assassin’s Creed Identity بود که در هر سه گوشی همزمان نصب شده بودند و با هم دیگه اجرا شدند(برای تست) …. با گوشی های سری Z شرکت سونی هم زیاد کار نکردم و از جزئیاتشون با خبر نیستم ولی طبق گفته یکی از دوستانم که میکفت ” گوشی Z2شرکت سونی بعد از اپدیت به اندروید ۵ با مشکل مواجه شده(منظور اینه که گوشی به شدت افت سرعت پیدا کرده)” که به نظرم مربوط به کدنویسی های اندرویده که نمیتونه گوشی های قبلی خودش رو به خوبی ساپورت کنه …. حالا شما اگه با iPhone 4s با ios 9.2 کار کنید متوجه میشید که این گوشی با سرعت خوبی برنامه ها رو اجرا میکنه و افت سرعتی در اجرای سیستم عامل نداره…

    2. Avatar abolfazl

      شما طرفدارای سامسونگ یادتون نمیاد. یه زمان اس ۲ سامسونگ با ۴.۳ اینچ تو ویترین مغازه ها غیر استاندارد و بزرگ بود. گوشی تعریف خاص خودشو داره، تبلت ام تعریف خاص خودشو. خیلیا ی چیز بین این دو تا میخوان، ولی نمیشه. اونایی که میگن این گوشی کوچیکه و نمیشه باهاش وبگردی کرد باید خدمتشون عرض کنم که بهترین ابزار برای وبگردی تبلت حداقل ۸ اینچی هستش نه یه گوشی زمخت و گنده ۵ و خورده ای اینچی که به زور تو جیب آدم جا میشه و همیشه واسه همراه داشتنش مشکل وجود داره، در ضمن قدرت پردازشی بالا که برای گوشی های ۴ اینچی در نظر گرفته شده طول عمر بالای دستگاه رو تضمین میکنه نه اینکه بخوای باهاش فتوشاپ سی سی اجرا کنی. در حال حاضر آیفون ۵ اس اپل که حدود ۳ و نیم سال از عرضه اون گذشته هنوز هم با iOS 10 روون و دوست داشتنی کار میکنه که باعث میشه بتونیم بگیم طول عمر گوشی، قدرت پردازشی و دوربین هنوز هم خیلی خوب هستند، اما با رقبای همون زمان آیفون فایو اس اپل حتی نمیشه کارهای روزمره رو انجام داد. در ضمن صحبت های بنده در مورد گوشی های زمخت جدید اپل یعنی آیفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاس هم صدق میکنه گرچه آیفون ۶ و ۶ اس هم کمی بزرگ هستند.
      در انتها ب نظر شخصی بنده وجود گوشی های بزرگ تر از ۴ و نیم اینچ اصلا منطقی نیست و کارای مربوط به اونو بهتره با تبلت انجام بدیم تا ابزاری که هم حملش سخته هم کار آدم رو خوب راه نمی اندازه. پس بهتره یک گوشی با ابعاد و اندازه در حد آیفون اس ای داشته باشیم، بعد برای کارهای اضافه ای که ازش انتظار داریم یک تبلت تهیه کنیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه