اوپو رینو با طراحی عجیب و زوم ۱۰ برابری معرفی شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رینو

دقایقی قبل، شرکت اوپو از جدیدترین پرچم‌دار خود تحت عنوان «رینو» (Reno) پرده‌برداری کرد. بعد از گوشی پرچم‌دار Find X، این جدیدترین تلاش اوپو برای ارائه‌ی یک گوشی همه‌فن‌حریف است. از بین ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، می‌توانیم به بهره‌گیری از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، ارائه‌ی زوم اپتیکال ۱۰ برابری و البته فقدان بریدگی نمایشگر اشاره کنیم.

همانطور که پیش از این در تصاویر منتشر شده دیدیم، اوپو برای حذف بریدگی نمایشگر به طراحی عجیبی برای تعبیه دوربین پاپ‌آپ روی آورده است. گوشی اوپو Find X برای آنلاک کردن یا ثبت سلفی، بخش فوقانی آن از بدنه بیرون می‌آمد اما دوربین سلفی و فلش کناری آن در اوپو رینو، در یک قطعه‌ی قاچ شکل تعبیه شده‌اند. در ضمن در این قطعه، سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی قرار ندارد و برای این کار، کاربران می‌توانند از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کنند. در ادامه می‌توانید چهار رنگ این گوشی را مشاهده کنید:

رینو

این گوشی در دو مدل روانه‌ی بازار می‌شود: رینو و رینو نسخه زوم ۱۰ برابری. مدل اولی از نمایشگر اولد ۶.۴ اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ و دوربین ثانوی اولترا واید بهره می‌برد. اما مدل اصلی، مبتنی بر نمایشگر ۶.۶ اینچی و اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است و دارای دوربین سومی است که می‌تواند زوم ۱۰ برابری را به ارمغان بیاورد. انرژی مدل ساده از جانب باتری ۳۷۶۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و این کار برای مدل پیشرفته‌تر بر دوش باتری ۴۰۶۵ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. باید خاطرنشان کنیم که هر دو گوشی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کنند.

رینو

اوپو برای قیمت مدل‌های رینو استاندارد در بازار چین این ارقام را در نظر گرفته:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – ۲۹۹۹ یوان (۴۴۶ دلار)
  • ۶ گیابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۳۲۹۹ یوان (۴۹۱ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۳۵۹۹ یوان (۵۳۶ دلار)

و برای خرید مدل‌های مختلف نسخه مبتنی بر زوم ۱۰ برابری باید این ارقام را بپردازید:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – ۳۹۹۹ یوان (۵۹۵ دلار)
  • ۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۴۴۹۹ یوان (۶۷۰ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۴۷۹۹ یوان (۷۱۵ دلار)

در نهایت باید بگوییم که قیمت این گوشی برای بازار هند، اروپا و دیگر مناطق جهان در یک مراسم معرفی جداگانه در تاریخ ۲۴ آوریل در زوریخ اعلام خواهد شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه