معرفی بازی نوروزی: Final Fantasy XV

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پانزدهمین قسمت از مجموعه بازی‌های «فاینال فانتزی»، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین نقش‌آفرینی‌های چند وقت اخیر است. فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV) در مقایسه با قسمت‌های قبلی این مجموعه‌ی بزرگ، تغییرات زیادی کرده است. برخلاف تمام قسمت‌های قبلی فاینال فانتزی ۱۵، سیستم مبارزه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ نوبتی نیست.

شرکت بازی‌سازی «اسکوئر انیکس» سیستم مبارزه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ را کاملا اکشن کرده است، اما این سیستم مبارزه هنوز هم عمیق و چند لایه است؛ طوری که می‌توانید نه تنها به مجموعه‌ای از سلاح‌ها و جادوها در حین مبارزات دسترسی داشته باشید، بلکه می‌توانید به کسانی که همراه‌تان هستند که فرمان بدهید.

فاینال فانتزی ۱۵ داستان سرراست و ساده‌ای دارد؛ اما این داستان زیباست و به شما قول می‌دهیم که شخصیت‌های بازی را دوست خواهید داشت.

از نظر گرافیکی، فاینال فانتزی ۱۵ یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال دیده‌ایم. محیط بازی آن‌قدر جزییات دارد و متنوع است که به هیچ وجه از تماشای بازی خسته نمی‌شوید. اتفاقات زیادی در یک صحنه روی می‌دهند و سرعت اجرای بازی حتی یک فریم هم کم نمی‌شود. موسیقی بازی هم که مثل تمام قسمت‌های فاینال فانتزی، به هیچ وجه از خاطرتان نمی‌رود.

فاینال فانتزی ۱۵ یک نقشه‌ی بسیار بزرگ دارد که در آن گشت و گذار می‌کنید و از شخصیت‌های مختلف مرحله می‌گیرید. مراحل فرعی بازی می‌توانند برای ده‌ها ساعت سرگرم‌تان کنند، اما خط داستانی اصلی بازی زیاد طولانی نیست و می‌توانید بازی را در ۲۰ تا ۳۰ ساعت تمام کنید. با این حال، اتفاقات خط اصلی بازی بسیار بزرگ و هیجان‌انگیز هستند و اصلا شباهتی به یک نقش‌آفرینی معمولی ندارند.

پیشنهاد می‌کنیم چه اگر از بازی‌های نقش‌آفرینی لذت می‌برید، حتما فاینال فانتزی ۱۵ را بازی کنید.

‌‌‌‌‌‌‌

نام بازی: Final Fantasy XV

تهیه کننده: Square Enix

سازنده: Square Enix

پلتفرم: Xbox One، PS4، PC

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه