معرفی بازی نوروزی: The Order: 1886

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اصولا دیگر چیزی تا پایان تعطیلات باقی نمانده است؛ سریال‌های تلویزیونی قسمت‌های کش‌دار و آبکی‌شان را رو کرده‌اند و حتی کلاه‌قرمزی هم پیدا نمی‌شود تا خودتان را با آن سرگرم کنید.

اگر گریزی به بازی‌های بزرگی که برای‌تان معرفی کرده بودیم، مثل «ویچر ۳»، «متال گیر سالید ۵» یا «فال‌آوت۴» نزده‌اید، در حال حاضر موقع خوبی است تا بازی‌های کوتاه را شروع کنید؛ بازی‌هایی که می‌توانید آن‌ها را در یکی دو روز یا حتی چند ساعت تمام کنید. یکی از بهترین بازی‌ها برای گذراندن عید، The Order: 1886 است.

در حالی که سونی حسابی روی Order مانور داده بود، بازی چندان هم آن‌طور که باید انتظارات را برآورده نکرد. اشتباه نکنید؛ بازی بد نیست، اما کم و کاستی‌هایی دارد. بازی یک اکشن سوم شخص تیراندازی است؛ یعنی از نظر سبک، کم و بیش روند «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) را دنبال می‌کند. با این حال، مکانیک‌های اکشن سوم‌شخص بازی به هیچ وجه به خوبی گیرز نیست.

چیزی که اول از همه به هنگام بازی کردن Order توجه‌تان را جلب می‌کند، گرافیک وحشتناک خوب بازی است. Order شاید در مقابل اکشن‌های امروز حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما می‌توانید مطمئن باشید که گرافیک کنسول‌تان را به رخ هر کسی که فکرش را بکنید می‌کشد. به جرات می‌توانیم بگوییم که بازی از نظر ظاهری تفاوتی با یک فیلم سینمایی ندارد.

اصلی‌ترین مشکل Order، کوتاه بودن آن است. بازی بسیار کوتاه است. راحت می‌توانید در یک روز پای Order بنشینید و آن را تمام کنید. با این حال،‌ همین تجربه‌‌ی کوتاه هم بسیار لذت‌بخش است. مراحل و محیط‌های Order بسیار زیبا و متنوع هستند. اسلحه‌های زیادی در بازی است و استفاده از تک‌تک آن‌ها هم حس متفاوتی به شما می‌دهند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی The Order: 1886، قیمت خوب آن است. با توجه به اینکه مدت زیادی از زمان عرضه‌ی بازی گذشته، می‌توانید بازی را با قیمت خوبی برای خرید پیدا کنید. اگر می‌خواهید چند ساعتی خودتان را سرگرم کنید، بد نیست سری به The Order: 1886 بزنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام لاتین بازی: The Order: 1886

تهیه‌کننده: Sony Computer Entertainment

سازنده: Ready at Dawn

سبک: اکشن سوم‌شخص

پلتفرم: PS4

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. یاسین

    دوستان بازیه محشریه و وقتی میخواید بازیش کنید خوش حال میشید که کنسوله سونی انتخاب کردید و گرافیک و داستان عالی داره …ایده ها و اسلحه های باحالیم داره وقتی بازی کامل تموم کنید تروفی های خوبی میده که لول psn تون بالا میره ولی بعد از مدتی خسته کننده و حوصله سر بر میشه من به شخصه به خاطر تروفیش تمومش کردم ولی در کل انحصاری سونی و بازی کردنش واجب

  2. مهدی

    با وجود همه نقد هایی که بهش شد، واقعا لذت بردم از این بازی. گرافیک ( بخصوص در زمینه نور و بازتاب) وحشتناک بالایی داره و بعضی قسمت های بازی هم واقعا توی ذهن موندگار میشن. تجربش به همه توصیه میشه…

  3. عليرضا

    چرا انچارتد پیشنهاد نمیکنی، خیلی بهتره خیلی هم طولانی تره. قیمتشم خوبه الان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه