معرفی بازی نوروزی: Ghost Recon: Wildlands

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

یوبی‌سافت همیشه بازی‌های اکشن خوبی ساخته و راهی بازار کرده است. حتی The Division هم سال گذشته راهی بازار شده بود با تمام انتقاداتی که به آن صورت گرفت بازی هیجان انگیز و جذابی از کار درآمده بود. حالا بازی Ghost Recon: Wildlands هم می‌خواهد خودش را به عنوان یک اکشن سوم-شخص تاکتیکی بسیار خوب معرفی کند که با توجه به نظر منتقدان و امتیازاتی که دریافت کرد، به هدف خودش دست یافته است.

این بازی بر خلاف قسمت‌های قبلی در محیطی Open-World رخ می‌دهد و گیمرها به کشور بولیوی می‌روند تا با گروه‌های خلاف‌کار و باند‌های مواد مخدر مبارزه کنند. گروه اوراح این‌بار هم مانند قسمت‌های قبلی از چند نفر با قابلیت‌های مختلف تشکیل شده‌اند. البته گیمرها در ابتدای بازی باید نوع شخصیت خودشان را انتخاب کنند و پس از کلی شخصی‌سازی آن‌ را وارد دنیایی بسیار بزرگ خواهند کرد. بازی آن‌قدر بزرگ و جذاب است که اگر بخواهید می‌توانید کل تعطیلات عید خودتان را پای این بازی بگذارید و به کشتن خلافکاران بپردازید.

مراحل بازی به صورتی طراحی شده‌اند که در هر شرایطی می‌توانید آن‌ها را به پایان برسانید. می‌توانید یک مرحل را در روز یا شب یا در شرایط آب و هوایی بد پشت سر بگذارید. البته شکل بازی کردن در هر کدام از این شرایط متفاوت خواهد بود و باید برای هر کدام استراتژی خاصی داشته باشید. این ویژگی‌ها باعث شده که گوست ریکان جدید از ازش بالایی برای بازی کردن برخوردار باشد. پس مطمین باشید که تعطیلات عید خودتان را با عنوان بسیار خوبی سپری خواهید کرد.

‌‌‌‌

نام لاتین بازی: Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

تهیه کننده: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Paris

سبک: اکشن-تیراندازی

پلتفرم: PC – Xbox One – PlayStation 4

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه