معرفی ۱۰ بازی برتر اکشن برای موبایل

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه

بازی‌هایی که در سبک اکشن اول-شخص ساخته می‌شوند، طرفداران بسیار زیادی دارند. کنسول‌بازها و افرادی که روی کامپیوترهای شخصی بازی می‌کنند، به این سبک علاقه‌ی خاصی دارند؛ اما بازی‌کننده‌های موبایل هم می‌توانند این سبک را روی پلتفرم خودشان تجربه کنند. البته تجربه‌ی بازی‌های اول-شخص روی موبایل کار آسانی نیست و چالش‌های زیادی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. در این مطلب ۱۰ بازی با کیفیت سبک اکشن اول-شخص را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید روی پلتفرم‌های اندروید و iOS بازی کنید. البته برای اجرای این بازی‌ها به سخت افزار قدرتمندی نیاز خواهید داشت.

Critical Ops

قیمت: رایگان

بازی Critical Ops یکی از عنوان‌های جدید سبک اکشن اول-شخص است که فعلا در مرحله‌ی آلفا قرار دارد و نسخه‌ی نهایی آن عرضه نشده است. در این بازی می‌توانید به عنوان عضوی از گروهی که با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند، به ایفای نقش بپردازید. این بازی از سناریوی آنلاین هم بهره می‌برد و گرافیک بالایی دارد. در حالی که این عنوان همچنان در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، کیفیت بالای آن نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند.

Google_Play_Download_Button

‌‌‌‌‌

Dead Effect 2

قیمت: رایگان

بازی Dead Effect 2 ویژگی‌های علمی-تخیلی و ترسناک زیادی دارد. همچنین ویژگی‌های نقش آفرینی هم برای آن در نظر گرفته شده تا بازی‌کننده‌ها چالش‌های بیشتری در بازی داشته باشند. گیمرها می‌توانند شخصیت مخصوص خودشان را در این عنوان خلق کنند و قدرت‌هایش را ارتقا دهند. سه شخصیت قابل بازی در این عنوان وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این بازی گرافیک بالایی دارد و ۲۰ ساعت گیم‌پلی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

Google_Play_Download_Button iOS-Download

‌‌‌‌‌

Dead Trigger 2

قیمت: رایگان

از عرضه‌ی بازی Dead Trigger 2 مدت زیادی می‌گذرد، اما این عنوان همچنان هیجان انگیز است. این بازی مراحل بسیار زیادی دارد و بازی‌کننده‌ها در ۳۳ محیط مختلف به انجام کارهای گوناگون می‌پردازند. ۳۷ نوع سلاح هم در بازی دیده می‌شوند که می‌شود تمام آن‌ها را ارتقا داد. اگر دوست دارید زامبی‌ها را از بین ببرید، این بازی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

Google_Play_Download_Button iOS-Download

‌‌‌‌

Hitman: Sniper

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

مجموعه بازی‌های Hitman طرفداران بسیار زیادی دارند و نسخه‌ی موبایل آن هم قطعا برای علاقه‌مندان هیجان‌انگیز خواهد بود. در این بازی باید اهداف مختلفی که در ساختمان‌ها و مکان‌های متفاوت قرار گرفته‌اند را از بین ببرید. این بازی بیش از ۱۵۰ مرحله دارد که در هر کدام آن‌ها سلاح‌های متفاوتی در اختیار خواهید داشت.

Google_Play_Download_Button iOS-Download

‌‌‌‌‌‌

Into the Dead

قیمت: رایگان

این بازی ترکیب خوبی از یک عنوان اکشن اول-شخص با یک بازی سبک دونده است. بازی‌کننده‌ها در نقش شخصیتی قرار می‌گیرند که باید از دست زامبی‌ها فرار کند. البته سلاح‌های مختلفی هم خواهید داشت که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید زامبی‌ها را از بین ببرید.

Google_Play_Download_Button App_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌‌‌

Modern Combat 5: Blackout

قیمت: رایگان

بازی Modern Combat 5: Blackout یکی از بهترین بازی‌های اکشن روی موبایل است. نه تنها گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد بلکه مضامین زیادی برای آن عرضه شده و بخش چندنفره هم دارد. شش شخصیت قابل بازی برای قسمت داستانی آن در نظر گرفته شده و گیمرها می‌توانند قدرت‌های آن‌ها را ارتقا دهند و شخصی‌سازی کنند. این بازی از کنترلرهای فیزیکی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید کنترلر بازی خودتان را به گوشی متصل کنید.

Google_Play_Download_Button iOS-Download

‌‌‌‌‌

NOVA 3: Freedom Edition

قیمت: رایگان

اگر به دنبال به‌دست آوردن تجربه‌ای خوب از یک بازی اکشن اول-شخص روی پلتفرم‌های موبایل هستید، NOVA 3: Freedom Edition را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی رایگان است که البته پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد. بازی‌کننده‌ها در نقش افرادی قرار می‌گیرند که باید زمین را از حمله‌ی بیگانه‌ها نجات دهند. همچنین این بازی را می‌توان به صورت ۱۲ نفره آنلاین بازی کرد.

Google_Play_Download_Button App_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌‌

Pixel Gun 3D

قیمت: رایگان

بازی Pixel Gun 3D یک عنوان بامزه و جالب در سبک اکشن اول-شخص است. این عنوان به سبک بازی Minecraft ساخته شده و از حالت واقعی دور شده است. در این عنوان باید در برابر حمله‌ی زامبی‌ها مقاومت کنید و از دست حمله‌ی آن‌ها زنده بمانید. این بازی سناریوی چندنفره هم دارد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند این عنوان را هشت نفره بازی کنند.

Google_Play_Download_Button iOS-Download

‌‌‌‌

Shadowgun: Deadzone

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

این بازی دارای المان‌های علمی-تخیلی است که داستان قابل قبولی دارد و گرافیک آن هم نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب می‌کند. درکنار روند اکشن، معماهای مختلفی هم در این عنوان دیده می‌شوند. همچنین سناریوی آنلاین آن دارای مود Deathmatch است که می‌توان آن را ۱۲ نفره بازی کرد.

Google_Play_Download_Button App_Store_Download_Button

‌‌‌‌‌

UNKILLED

قیمت: رایگان

بازی UNKILLED هم یکی دیگر از بازی بسیار با کیفیت اکشن روی پلتفرم‌های موبایل است. در این عنوان باید با زامبی‌ها مبارزه کنید و آن‌ها را از بین ببرید. بیش از ۳۰۰ مرحله برای این عنوان طراحی شده که در آن‌ها با سلاح‌های مختلف مبارزه خواهید کرد. البته اگر دستگاهی داشته باشید که از تراشه‌ی Tegra K1 بهره ببرد، گرافیک بازی شما را شگفت‌زده می‌کند.

Google_Play_Download_Button iOS-Download

 

‌‌‌‌‌‌‌

بیشتر بخوانید: ۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar عليرضا

    بازی های خوبی بود ولی من بیشتر بازی های کامپیوتری رو ترجیح می دم

  2. Avatar پوریا

    پابجی هم بازی خیلی خوبی هست اگه بازی کنید میفهمید.پابجی یک بازی واقعاً عالی هست.

  3. Avatar ℳeraʝ

    یچیزی بگم ناردحت نشو ولی بازی های بهتری هم هست اینا بد نبودن ولی من مافقم که همش. چرت بودن ????

  4. Avatar حسن حاتمی

    تمام این ده تا بازی واقعا چرت بودن

  5. Avatar Hrjs

    Special force grup2 بهترین بازی اول شخص تفنگی( همون کانتر )اینجا بهش اشاره نشده سایت عقبی از دنیای گیم ،این بازی ۱۰ ملیون کاربر داره.

  6. Avatar محمود

    سلام. پس بازی های گرفیکی بیمن و مرد عنکبوتی مال گیم لافت کو؟ همچنین چندید بازی دیگه گیم لافت که گرافیک عالی دارند. اخه اینا کجاش اکشن برتر بود؟

  7. Avatar علی

    Brothers in Arms
    این بازی رو چرا نذاشین!!؟

  8. Avatar شاهین

    اکثر بازی ها شدن زابمی بازی که اه موضوع بهتر نبود؟

  9. Avatar Next is Now

    جای Sniper Fury به شدت توی این لیست خالیه
    از بازی های این لیست فقط modern combat و dead triger و Shadowgun: Deadzone و unkilled ارزش بازی کردن دارن

  10. Avatar سونا زمانی

    من زیاد موافق با رفتن دنیای بازی به سمت گوشی نیستم اما جدا بازی Modern Combat 5: Blackout فوقالعاده ست حتما باید یک بار هم که شده بازیش کنیدرایگان هم که هست دیگی چی میخواید

  11. Avatar پرویز صداقت

    مدرن کامبت ۴ و ۵ حسابی سرگرم کننده هستند
    Dead Trigger 2 بهترین گرافیک و صداگزاری رو داره و بعد حدودنیم ساعت گوشی(z ultra) به حدی داغ میشه که افت فریم مانع از ادامه بازی میشه ,

  12. Avatar S97

    چندماهه که توی پیکسل گان میشه ۵ به ۵ در دو گروه آبی و قرمز به نبرد پرداخت، اما مهمترین مسائل جذاب بازی محیط های آشنا و جذاب و دیدنی، گیم پلی فانتزی بازی و چت های طنزآمیز بازیکنان حرفه ای وسط نبردهای حرفه ای و حساسه.
    خسته نشدن از محیط بازی و عطش فراوان هر بازیکن برای بیشتر بازی کردن و بیشتر کشتن دیگران در کنار حجم کمتر نسبت به رقبا و اجرا شدنش حتی باگوشی های ارزان قیمت و اینترنت های ضعیف کاری کردن که این بازی بهترین بازی موبایلی از میون صدها بازی که تجربشون کردم باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه