با تور «اسپیس ایکس» به فضا سفر کنید

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اسپیس ایکس» (SpaceX) قصد دارد سال آینده دو توریست را به فضا بفرستد. تورهای مسافرتی زیادی وجود دارند که سفرهای هیجان‌انگیزی را برای شما برنامه ریزی می‌کنند ولی اگر به دنبال چیزی فراتر از سفرهای زمینی هستید، اسپیس ایکس سفر به فضا را برای شما تدارک می‌بیند. این اتفاقی است که در آینده‌ای نزدیک در انتظار توریست‌ها است.

طبق اعلام اسپیس ایکس در وب‌سایت رسمی‌اش٫ آن‌ها قصد دارند در سال ۲۰۱۸ دو توریست را به فضا بفرستند. سفری نزدیک به ماه! حتی پیش‌پرداخت این سفر را هم از مسافرین‌اش دریافت کرده است. به گفته این شرکت مسافران همانند فضانوردان آموزش دیده آپولو، به فضا سفر خواهند کرد و به رویایی که شاید روزی آن را دست نیافتنی می‌پنداشتند، جامه عمل می‌پوشانند.

البته این اولین باری نیست که شرکتی قصد دارد مسافران‌اش را به فضا ببرد. گزارش شده که پیش از این هم افرادی که تمایل به چنین سفری داشتند به دولت روسیه مبلغی حدود ۲۰ میلیون دلار پردخت می‌کردند تا آن‌ها را به ایستگاه فضایی بین‌المللی ببرد.

اسپیس ایکس هنوز نام دو مسافر و ملیت آن‌ها را فاش نکرده و حتی خبری از هزینه نهایی آن‌ها برای این سفر هیجان انگیز نداده است. ولی حتما ارزان نخواهد بود! همچنین شرکت پیش‌بینی کرده است که این سفر تنها شروعی خواهد بود برای ترغیب کسانی که مشتاق هستند در برنامه‌های آتی اسپیس‌ایکس شرکت کنند.

منبع: SpaceX
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه