جدیدترین تریلر فیلم اسنودن را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ادوارد اسنودن مدت‌ها است که در امریکا زندگی نمی‌کند، اما تخریب «آژانس امنیت ملی» امریکا از سوی او هنوز هم ادامه دارد. این بار اسنودن خودش از روسیه دست به کار نشده، بلکه داستان‌اش قرار است دوباره قصه‌ساز شود. استودیوی فیلم‌سازی Open Road Films تریلر جدیدی از فیلم «اسنودن» (Snowden) منتشر کرده است. این طور که به نظر می‌رسد، فیلم اسنودن قرار است زندگی اسنودن را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد.

فیلم اسنودن در ظاهر بیشتر شبیه فیلم‌های جاسوسی بورن است.

در حالی که فیلم اسنودن را کم و بیش از روی زندگی او ساخته‌اند، اما این فیلم در اصل اقتباسی از دو رمان «پرونده‌های اسنودن» (The Snowden Files) و «عصر اختاپوس» (Time of the Octopus) است.

می‌توانیم در تریلر فیلم اسنودن، فعالیت‌های نظامی او و تلاش‌اش برای خدمت به کشورش را ببینیم. اسنودن، که نقش‌اش را «جوزف گوردون لویت» (Joseph Gordon-Levitt) بازی می‌کند، در این تریلر به عنوان یکی از افراد مشهور در سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده به تصویر کشیده شده؛ با این حال، اسنودن که می‌خواهد به کشورش کمک کند، متوجه می‌شود که دولت امریکا به تمام ایمیل‌ها، چت‌ها و اس‌ام‌اس‌های مردم کشورش دسترسی دارد.

فیلم اسنودن در ظاهر بیشتر شبیه فیلم‌های جاسوسی بورن است. با این تفاوت که احتمالا قرار نیست در این فیلم‌ صحنه‌های اکشن پر زد و خورد ببینیم.

به غیر از جوزف گوردون لویت، «شیلین وودلی» (Shailene Woodley)، «زکری کینتو» (Zachary Quinto) و «نیکولاس کیج» هم در فیلم اسنودن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم قرار است در روز ۱۶ سپتامبر سال جاری (۲۶ شهریور) اکران شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر فیلم اسنودن را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mohammad

    یعنی این فیلم میتونه الیور استونو به اوج برگردونه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه