شرکت RED ارزان‌ترین دوربین ۴K خود را رونمایی کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت دوربین سازی RED، بهترین دوربین‌های دیجیتال سینمایی را می‌سازد؛ طوری که بیشتر فیلم‌های بزرگ هالی‌وودی که با تکنولوژی دیجیتال ضبط شده، از دوربین‌های RED استفاده کرده‌اند.

شرکت RED دوربینی ساخته است که تنها یک و نیم کیلوگرم وزن دارد، اما می‌تواند ویدیوی ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

این شرکت اخیرا از دوربین جدیدی به اسم RED RAVEN رونمایی کرده است. این دوربین، می‌تواند با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، تصویری با وضوح ۴K ضبط کند. هم‌چنین می‌توان با وضوح ۲K، تصاویری با فریم بالای ۲۴۰ در ثانیه ضبط کرد. دوربین RED RAVE برای ضبط تصاویرش از سنسور ۸٫۸ مگاپیکسلی RED DRAGON استفاده می‌کند.

مهم‌ترین نکته درباره‌ی دوربین RED RAVEN، اندازه‌ی بسیار کوچک آن است. این دوربین، یکی از کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین‌هایی است که تا به حال شرکت RED ساخته. وزن یک و نیم کیلویی این دوربین، آن را برای ضبط صحنه‌های پرتحرک و پر ضد و خورد به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

RED2

دوربین RAVEN می‌تواند در دو فرمت Apple ProRes و هم‌چنین به‌صورت خام ویدیو ضبط کند. این دوربین حتی میکروفونی دو کاناله و استریو دارد.

این دوربین هم‌چنین از SSDهای شرکت RED که Mini-Mag نام دارد پشتیبانی می‌کند. با یک Mini-Mag که ۱۲۰ گیگابایت فضا داشته باشد، می‌توان ۱۶ دقیقه ویدیوی ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه ضبط کرد.

این دوربین جدید، در فوریه سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. قیمت RED RAVEN از ۵ هزار دلار تا ۱۰ هزار دلار نسبت به مدل‌اش متغیر خواهد بود.

منبع:  DP Review

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. احسان

    عالیه

  2. مسعود

    وای خدای من عجب دوربینی . آرزو دارم یه روز بتونم یکی از این دوربین رو بخرم .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه