شیائومی رکورد فروش گوشی‌های هوشمند را شکست

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته شرکت شیائومی مراسم ویژه‌ای برای معرفی جدیدترین محصولات خود در کشور چین برگزار کرد. گوشی هوشمند Redmi Note 2 یکی از محصولاتی بود که در این مراسم رونمایی شد. شیائومی از روز گذشته این محصول را در بازار عرضه کرده است.

براساس آمارهای منتشر شده، شیائومی موفق شد در کمتر از ۱۲ ساعت ۸۰۰ هزار گوشی هوشمند Redmi Note 2 را بفروشد.

نکته‌ی جالب در مورد این محصول، ثبت رکوردی جدید از فروش گوشی‌های هوشمند است. شرکت شیائومی در کمتر از ۱۲ ساعت توانست ۸۰۰ هزار گوشی هوشمند Redmi Note 2 را بفروشد.

شرکت سازنده در این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰X1080 بهره گرفته است. این محصول در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست مدیاتک Helio X10 و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 تامین می‌شود. همچنین سرعت پردازنده در مدل ۱۶ گیگابایتی این محصول ۲ گیگاهرتز و در مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۲.۲ گیگاهرتز است. همچنین حافظه‌ی رم این دستگاه ۲ گیگابایت و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن ۱۶ گیگابایت است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Redmi Note 2 باید به یک باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و رابط کاربری MIUI 7 که مخصوص شیائومی است، اشاره کرد. در این گوشی یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار گرفته است.

redmi-note-II

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه