لنوو به سوددهی رسید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Lenovo

شرکت لنوو در حالی که موتورولا را هم خریداری کرده، به سوددهی رسیده و در سه‌ماهه‌ی گذشته درآمد ۳٫۲ میلیارد دلاری داشته است.

فروش تلفن‌های همراه لنوو در هند و اندونزی با افزایش ۸۳ درصدی مواجه شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، بخش موبایل شرکت لنوو که شامل تلفن‌های همراه موتورولا، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند می‌شود، در سه ماهه‌ی گذشته فروش ۳٫۲ میلیارد دلاری داشته که در مقایسه با سال گذشته کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

فروش محصولات این شرکت در سه‌ماهه‌ی گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و این شرکت در حالی ۲ میلیارد دلار درآمد بیشتر به دست آورده که به دلیل پرداخت مالیات، ۳۰ میلیون دلار ضرر داشته است.

فروش تلفن‌های همراه لنوو در کشورهای هند و اندونزی با افزایش ۸۳ درصدی مواجه شده و این شرکت سود بیشتری از بازار کشورهایی به جز چین به دست آورده است. افزایش فروش تلفن‌های همراه موتورولا و افزایش فروش این گوشی‌ها از این نظر جالب توجه است که شرکت گوگل در زمانی که موتورولا را در اختیار داشت، نتوانست با این شرکت به سوددهی برسد.

گوشی های سری moto

گوشی‌های سری Moto شرکت لنوو

‌‌‌‌‌‌‌‌

البته در آمار منتشر شده از درآمد لنوو به این موضوع اشاره شده که فروش کلی تلفن‌های همراه این شرکت با کاهش ۱۸ درصدی مواجه شده و تنها ۲۰٫۲ میلیون دستگاه موبایل به فروش رفته است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که لنوو دو بخش موتورولا و بخش تولید موبایل‌های خودش را با یکدیگر ترکیب کرده و این بخش با نام «لنوو موتو» (Lenovo Moto) شناخته می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: BusinessWire

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. احسان نیک

    والله من که راضیم از گوشیش Vibe Z2pro دارم محشره این گوشی ?

  2. امید

    لنوو, هولوی, شیاموی و برندهای چینی اصلا اساس درستی تو محصولات خودشون ندارند… فقط ظاهر سازی دارند تا به اصطلاح اجناس کلک پول را قالب کنند….

  3. آنی

    لنوو در کل و در مجموع سود ۳۰۰ میلیون دلاری کسب کرده ولی قسمت موبایلش هنوز این فصل هم زیان ده بوده…. خیلی روشنه که این شرکت های چینی همشون زیان ده هستند و اگر رانت دولتی چین نباشه همشون الان ورشکست بودند. شرکت هواوی و شیاموی هم که اصلا گزارش مالی عمومی صادر نمیکنند تا ببنید تمام این شرکت ها زیان ده هستند و هدفشون استفاده از کمک مالی دولتی برای تسخیر بازار و سپس ورشکست کردن بقیه شرکت ها و در نهایت افزایش نجومی قیمت ها در غیاب رقبای خارج شده از میدان است…. به این میگن تجارت طرح ریزی شده که دست آخر مصرف کننده زیان میبینه…..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه