معرفی ۵ برنامه‌ی کاربردی که باید از آن‌ها استفاده کنید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
mobile app

هر روز یک نیاز جدید در بازار به وجود می‌آید و نسبت به همان نیاز هم یک نرم‌افزار طراحی و ساخته می‌شود. نرم‌افزارهای مختلفی برای عکاسی، درست کردن لیست‌های مختلف و گشت و گذار در اینترنت وجود دارند که کاربران نسبت به نیاز خودشان از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مطلب دو برنامه برای عکاسی سلفی و سه برنامه‌ی کاربردی به شما معرفی می‌کنیم که ممکن است در شرایط مختلف به آن‌ها نیاز پیدا کنید.


۱. Boomerang

اینستاگرام به‌تازگی برنامه‌ی جدیدی به نام Boomerang را معرفی کرده است. برنامه‌ای که پیشنهاد می‌کنیم آن‌را دانلود کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید عکس‌هایی با فرمت GIF تهیه کنید و آن‌ها را به عنوان عکس پروفایل متحرک در شبکه‌های اجتماعی مختلف قرار دهید. این برنامه یک فیلم کوتاه را به فایل GIF تبدیل می‌کند. برنامه‌ی Boomerang برای سیستم‌های اندروید و iOS عرضه شده است.

Boomerang

۲. SelfieX

عکس گرفتن به شکل سلفی می‌تواند در برخی موارد نفرت‌انگیز باشد. کیفیت پایین دوربین جلوی بسیاری از گوشی‌ها لذت عکس گرفتن سلفی را از بین می‌برند. برنامه‌ی SelfieX کاری می‌کند که کاربران بتوانند با استفاده از دوربین پشت، عکس سلفی بگیرند. این برنامه به وسیله‌ی پیام‌های صوتی به کاربر می‌گوید که آیا در کادر دوربین قرار دارد یا خیر. حتی بدون فشار دادن دکمه‌ی دوربین هم می‌توان با این برنامه عکس گرفت. برنامه‌ی SelfieX را برای سیستم‌های iOS دانلود کنید.

SelfieX

۳. Offline Time

برنامه‌ی Offline Time برای سیستم‌های مک طراحی شده است. با این نرم‌افزار می‌توانید دسترسی خود را برای مدتی به شبکه‌های اجتماعی و حتی ایمیل مسدود کنید. نرم‌افزار Offline Time برای زمانی مناسب است که مشغول انجام دادن کاری هستید و نمی‌خواهید چیزی تمرکز شما را برهم بزند. با برنامه‌ی Offline Time می‌توانید خودتان برای دقایقی از شبکه‌های اجتماعی دور کنید.

offline-Time

۴. The List

با برنامه‌ی The List می‌توانید لیست‌های مختلفی از هر چیزی که می‌خواهید درست کنید. می‌توانید لیستی از بهترین اخبار و اتفاقات هفته درست کنید یا می‌توانید لیستی از برنامه‌هایی که دوست دارید را به وجود بیاورید. این امکان هم در نظر گرفته شده که لیست کاربران دیگر را مشاهده کنید و متوجه شوید که آن‌ها چه چیزهایی دوست دارند. برنامه‌ی The List برای سیستم‌های iOS ساخته شده است.

The List

۵. InstaSnoop

با برنامه‌ی InstaSnoop می‌توانید به شکل ناشناس در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام فعالیت کنید. با این برنامه می‌توانید به پروفایل‌های مختلف بروید و عکس‌های گوناگون را مشاهده کنید. البته در زمان استفاده از این نرم‌افزار نمی‌توانید عکس‌ها را لایک کنید یا کامنتی برای تصاویر بنویسید. می‌توانید نرم‌افزار InstaSnoop را برای سیستم‌های iOS دانلود کنید.

Insta-Snoop

منبع: Wired

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه