پوشش خبری نمایشگاه MWC 2017 در دیجی‌کالا مگ

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شمارش معکوس برای کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا آغاز شده است. این گردهمایی بزرگ به‌طور رسمی از ۹ اسفند شروع می‌شود و تا ۱۲ اسفند ادامه پیدا می‌کند. در این رویداد چندروزه، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی، جدیدترین دستاوردهایشان در زمینه‌ی موبایل را معرفی می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید که هر یک از شرکت‌های ال‌جی، سامسونگ، نوکیا، سونی، موتورولا، اچ‌تی‌سی، هواوی و بلک‌بری چه چیزهایی را برای MWC 2017 تدارک دیده‌اند، سری به مطلب زیر بزنید؛ اگر هم حال خواندن ندارید، پادکست ما را گوش بدهید.

بخوانید: همه‌ی آن‌چه از نمایشگاه MWC 2017 انتظار داریم

بشنوید: شمارش معکوس برای MWC 2017؛ بزرگ‌ترین رویداد موبایل دنیا

کنفرانس‌های خبری شرکت‌های حاضر در MWC 2017، کمی زودتر از آغازبه‌کار رسمی این رویداد برگزار می‌شود. یعنی ما از روز هفتم، یک‌به‌یک شاهد برگزاری کنفرانس‌های خبری خواهیم بود.

در اولین روز، شنبه ۷ اسفند، بلک‌بری کنفرانس خبری‌اش را برگزار می‌کند. اما یک‌شنبه موبایلی‌ترین روز در بارسلون و شاید در کل دنیا باشد. چرا؟ چون به‌ترتیب، ال‌جی، هواوی، نوکیا، موتورولا و سامسونگ قرار است جدیدترین محصولاتشان را برای اولین بار به‌طور رسمی در این روز خاص به نمایش دربیاورند. معرفی ال‌جی G6، هواوی P10، گوشی‌های جدید نوکیا و تبلت‌های جدید سامسونگ از مهم‌ترین اتفاقات این روز هستند. یادآوری می‌کنیم که سامسونگ، گلکسی S8 را گذاشته تا کمی دیرتر در فروردین ۹۶ معرفی کند. دوشنبه هم نوبت به سونی می‌رسد.

اما خبرها و اتفاقات MWC 2017 را کجا و چگونه دنبال کنیم؟

ما این‌جا در دیجی‌کالا مگ، از ابتدای هفته و با شروع کنفرانس‌ شرکت‌های مطرح، پوشش خبری ویژه‌ی خود را شروع می‌کنیم. تاریخ و ساعت کنفرانس‎های خبری را در جدول زیر می‌بینید:

Schedule

شما در قالب خبر، لایوبلاگ، پادکست و ویدیو در جریان این رویداد بزرگ تکنولوژی قرار می‌گیرید. شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ را هم دنبال کنید. اما اگر به هر دلیلی، فرصت پیگیری لحظه‌ای اتفاقات را نداشتید، فقط لازم است از لینک‌‌های زیر استفاده کنید. این لینک‌ها با شروع MWC 2017 فعال خواهند شد.

ال‌جی در mwc 2017

هواوی در mwc 2017

نوکیا در mwc 2017

MWC2017-Motorola-PNG

MWC2017-Samsung-PNG

MWC2017-Sony-PNG

‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar AFTUS

    HTC چی شد پس ؟

    1. Avatar احسان

      htc به صورت رسمی اعلام کرد که تو این کنفرانس حضور نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه