آیفون ۸ قطعا با شارژ بی‌سیم راهی بازار می‌شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۷ دهمین سال حضور آیفون در بازار تلفن‌های همراه هوشمند می‌شود و به همین دلیل اپل قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به آیفون ۸ اضافه کند.  گفته شده که آیفون سال ۲۰۱۷ صفحه نمایش OLED دارد، باتری بزرگ‌تری برای آن در نظر گرفته شده و  از دوربین دوتایی برخوردار است. امروز «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) به این موضوع اشاره کرد که یکی از ویژگی‌های مهم آیفون بعدی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است.

شایعات می‌گویند که اپل می‌خواهد سال آینده سه مدل آیفون راهی بازار کند. این گوشی‌ها به ترتیب آیفون ۷s، آیفون ۷s پلاس و آیفون X نام دارند. گفته می‌شود که آیفون X همان محصولی خواهد بود که به عنوان آیفون ۸ شناخته می‌شود و با ویژگی‌های منحصر به فردی راهی بازار خواهد شد. گفته شده که این مدل بدنه‌ی فلزی خواهد داشت و صفحه نمایش OLED روی آن نصب شده است. به نظر می‌رسد بهترین مدل آیفون سال بعد به ویژگی‌های جدیدی در قسمت لمس سه بعدی مجهز شده. شایعات می‌گویند این محصول دکمه‌ی Home ندارد و صفحه نمایش تمام فضای روی گوشی را شامل شده است.  احتمال دارد که یکسری دکمه‌های  مجازی برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد تا کاربران بتوانند به این حالت با گوشی کار کنند.

به هر حال اپل کلی خواب و خیال برای آیفون بعدی خودش دارد و شایعات هم این موضوع را تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد که آیفون ۸ محصول هیجان‌انگیزتری در مقایسه با آیفون‌های سال‌های گذشته خواهد بود.

منبع: appleinsider

‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حمید

    خسته نباشن، الان ۱۱۰۰ هم شارژر بی سیم داره،

  2. funypeople

    دیگه اون بدنه نچندان محکمم نخواهد داشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما