اولین تصویر احتمالی از مدل طلایی آیفون ۷ لو رفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«آیفون ۷» (iPhone 7) یکی از پر سروصداترین محصولاتی است که اپل در حال ساخت آن است. درست بعد از عرضه‌ی آیفون ۶s، شایعات مختلفی درباره‌ی این محصول منتشر شد. در حالی که زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار جدید اپل در شهریور ماه باقی‌مانده، تصویر دیگری از این گوشی منتشر شده که مربوط به مدل طلایی آن می‌شود.

تصویر منتشر شده به وجود آیفون ۷ طلایی اشاره می‌کند؛ اما بعید نیست که این عکس تقلبی باشد.

تا این لحظه می‌دانستیم که آیفون ۷ معمولی ۴.۷ اینچی است و مدل بعدی هم که آیفون ۷ پلاس نام خواهد داشت، با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی راهی بازار خواهد شد. البته مدل پلاس از دوربین دوتایی بهره می‌برد و به زوم اپتیکال هم مجهز شده است؛ اما تا این لحظه خبر‌های زیادی درباره‌‌ی جنس بدنه و متریال‌های به کار رفته در آن منتشر نشده بود.

با توجه به عکسی که در سایت چینی Weibo قرار گرفته، تلفن همراه هوشمند جدید اپل در رنگ طلایی هم ساخته می‌شود و ظاهر آن با تغییراتی در مقایسه با آیفون ۶s همراه بوده است. خط‌های آنتن که قبلا در بالای گوشی قرار داشتند به پایین آن منتقل شده‌اند. همچنین بین دوربین پشت و فلش گوشی هم یک ماژول جدید دیده می‌شود که به احتمال زیاد سنسور فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

iphone-7-2-1

البته زمانی که از نزدیک به این تصویر نگاه می‌کنید، احتمال غیر واقعی بودن آن بیشتر می‌شود. این احتمال وجود دارد که تصویر منتشر شده با توجه به شایعات موجود طراحی شده باشد. به هر حال در چند روز آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی آیفون ۷ منتشر خواهد شد و قطعا با ظاهر آن بیشتر آشنا می‌شویم.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. پرهام

    اینایی که میگن اپل طراحی نداره ، یا نمیدونن طراحی چیه ، یا اصلاً گوشیاى اپل رو ندیدن !!
    یسرى از دوستان هم میگن طراحی اپل تکراریه !! بله حواسمون به تغییرات چشم گیر s7 و s6 سامسونگ نبود !! اصلا شبیه نیستن این دو گوشی !!
    اپل اصالت داره !! همین کافیه !!

  2. x

    هنوز نه به داره نه به باره

  3. فرزاد

    الان دیگه انقدر همه اپل دارن که تکراری شده اپل باید یه تغییری به طراحیش بده! البته نه اینکه اینجوری همون یذره طراحیشو هم بزنه خراب کنه

  4. علی

    شبیه اولین آیفونه ????

  5. سعید

    زشت و بی روح تر شده … در طراحی گوشی هیچ تغییر و نوآوری به چشم نمیخوره…. متاسفانه اپل با تیم کوک داره به پایین حرکت میکنه….

  6. کیوان

    بااینکه محصولات اپل دوس دارم ولی طراحی ضعیفی داره اگه واقعیت داشته باشه پیشبینی افت فروش آیفون به واقعیت نزدیک میشه

  7. Ali S

    اووووه تازه هنوز دوربینش مث چشم وزغ زده بیرون
    حالا بیشتر میفهمم چرا رفتم سراغ سامسونگ که طراحیش به کل اپل می ارزه

    1. عليرضا

      فقط طراحی کابل لایتنینگ اپل به کل هیکل سامسونگ میرزه . تازه دروبین اس ٧ با اینکه ضخامت گوشی کلی بیشتر شده باز هم عین چشم وزق بیرون زده . ظاهرشم که تقریبا هیچ فرقی با آیفن نداره و دقیقا تمام ریز کاری های اپل رو کپی پیست کرده . حالا میفهمم که چرا سراغ هیچ کدوم از موبایل های سامسونگ نرفتم .

      1. علی جوادی

        اولا دوست عزیز تا ۲ سال پیش همون کابل لایتنینگ اپل مثل کابل سونی اریکسون;۶ متر از پایین گوشی رو اشغال کرده بود;دوما اپل تکرار و کپی از روی اچ تی سی هست و بس…دوربین سامسونگ اس ۷ به هیچ عنوان بیرون زدگی ای نداره که قابل مشاهده باشه;سوما آیفون ۶S هم افزایش ضخامت داشت نسبت به آیفون۶…چرا پس دوربینش رو مهندسان!اپل نتونستن از بیرون زدگی ۲ سانتی کاهش بدن;چهارما یا به دلیل کمبود بودجه نرفتین سراغ سامسونگ یا اینقدر قانع بودین که همون اپل رو برترین! دونستین
        استاد نوردوست عزیز;با تشکر از قلم شیوای شما و درخواست ثبت نظرم

      2. kian

        ببین دوست عزیز همونطور که میدونید اپل انحصاریه، درسته اندازه کابل قبلیش بزرگ بوده ولی با لایتنینگش حرفی واسه گفتن نمیزاره، اگه توجه کنید galaxy tab و Note هر دو هم از همچین کابل هایی استفاده میکردند. الان همه گوشی های اندروید مینی یو اس بی اند که کار یه شرکت نیست، چند شرکت(Compaq, DEC, IBM, Intel, Microsoft, NEC و Nortel) ساختنش ، ولی لایتنینگ انحصاریه و سازندش فقط اپله، پس این خودش یه نو آوریه. دوما شما اشتباه متوجه شدید، htc از اپل کپی میکنه. درسته که htc تو گوشی های فلزی پیشتاز بوده، ولی با طراحی a9 کاملا گوشیشو شبیه آیفون زده، میتونید برید عکسارو ببینید.
        سوما ظاهرا شما اطلاع ندارید چرا ضخامت زیاد شده، دلیل افزایش ضخامت فناوری جدیدی به اسم ۳d touch هست که میتونه فشار رو هم حس کنه که اینم یه نو آوری جدید و خوبه.
        چهارما این حرفتون خیلی خنده دار بود آقای جوادی،”کمبود بودجه سراغ آیفون نرفتیم”؟ :)) فکر کنم قیمتا دستتون نیست،پیشنهاد میکنم یه بار تو سایت بگردید اطلاعاتتون بره بالا 🙂
        در آخر یه سوال ازتون میپرسم، به نظرتون اپل سیستم عامل آی او اس کپی کرده یا ۳d touch؟ یا شایدم لایتنینگ و طراحیش؟ حتی سامسونگ بعد آیفون رنگ رز گلد رو کپی کرد تو محصولاتش، یا شایدم touch id و طراحی ۶۴ بیتش تکراری و کپی بوده :َ)
        اپل با دو گیگ رم و دو هسته ۱.۸، از سامسونگ ۸ هسته ای (چهارتا ۲.۳ وچهار تا ۱.۶) و چهار گیگ رم سرعتش بیشتره (خودم به شخصه امتحان کردم و ویدیو هاشم هست اگه میخواید ببینید :))
        بعدشم اپل سالی یه بار گوشی میده، هر دوسال یکبار هم طراحیشو عوض میکنه ، شما چه شباهتی بین ۵ و ۶ میبینید؟ یا ۴ و ۵؟؟
        ولی سامسونگ هفته ای گوشی میده، حقیقتا من تو شناخت دو تا گوشی سامسونگ کنار هم عاجزم، فک نکنم خود لی بیونگ-چول هم بتونه تشخیصش بده 😐
        در کل یکم فکر کنید بعد نظر بدید
        ممنون از آقای مجید نوردوست بابت ارائه این خبر

      3. Ali S

        اپل مگه طراحی داره که سامسونگ بخواد کپی کنه؟ تنها گوشی ای که سایت های معتبر بهش لقب “زیبا” رو دادن محصول سامسونگ بوده.و حداقل بیرون زدگی دوربین اس۷ در حد نیم میلی متره که حس نمیشه و از طرفی بر خلاف آیفون مانع قرار گیری رو سطوح صاف و لق زدن گوشی نمیشه
        فقط صفحه اج اس۶ به کل هیکل اپل و سیستمش می ارزه
        حالا میفهمم چرا از رها کردن آیفون انقدر خوشحالم!

      4. Amin

        خیلی موافقم????????????????????????????????????????????

    2. Amin

      سخت افزار اپل به کل دودمان سامسونگ میرزه . مثلا زد آب بودن اس ٧ خوبه یا فورس تاچ؟!
      قابلیت هاى بیخودى سامسونگ رو میشه توى گوشیاى کاترپیلار پیدا کرد
      بعدشم شما اگه یه ویدیو یا یه نوشته که اپل به سامسونگ توهین کنه پیدا کنین من اسممو عوض میکنم
      شما سامسونگو ببین که هر دو دقیقه یه عیب از اپل جور میکنه و ویدیو تحقیر آمیز میسازه
      آمریکا(اپل) کجا و کره جنوبی(سامسونگ) کجا؟
      من از گوشی هاى میانرده و بالا رده سامسونگ مثل اس ۶ ادج و نوت ۵ و جی۵ و … استفاده کردم ولی دوستام به منىی که آیفون ۶ پلاس دارم حسودیشون میشه چون که بازى هایی با گرافیک عالی زود تر از نوت۴ و … لود میشن

    3. Amin

      سخت افزار اپل به کل دودمان سامسونگ میرزه . مثلا زد آب بودن اس ٧ خوبه یا فورس تاچ؟!
      قابلیت هاى بیخودى سامسونگ رو میشه توى گوشیاى کاترپیلار پیدا کرد -دیزاین سامسونگ همشون برگرفته از اپله

  8. Ali S

    واقعا زشت و تکراریه
    بد تر از se

    1. saber

      نه که طراحی سامسونگ اصلا تکراری نیست

      1. Ali S

        نه نیست

      2. saber

        شما با همین فرضیه برو سامسونگ بخر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما