شیائومی در گوشی ۲ Mi Mix حاشیه‌‌ نمایشگر را باز هم کمتر می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته شیائومی، گوشی «می میکس» (Mi Mix) را عرضه کرد. یک گوشی هوشمند بسیار باریک که از بسیاری از گوشی‌های رقیب در فروش پیشی گرفت. شیائومی به این دستاورد اکتفا نکرده؛ چراکه به دنبال جایگزینی برای می میکس است.

بر اساس پستی که «لی جوئن» مدیر عامل شیائومی منتشر کرده، به نظر می‌رسد طراحی این گوشی را باز هم «فیلیپ استارک»، طراح فرانسوی می میکس به عهده گرفته است. ظاهرا این شرکت با تمرکز بر طراحی در تلاش است تا محصولی با حاشیه‌های کمتر تولید کند. اگر با «می میکس» آشنا نیستید، جالب است بدانید که این گوشی تقریبا بدون حاشیه است. ۹۱٫۳ درصد از نمای روبه‌رویی این گوشی را نمایشگر تشکیل می‌دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که شیائومی در تلاش است تا این رقم را به ۹۳% برساند.  اگر این اتفاق بیفتد، ما با یکی از زیباترین گوشی‌های سال روبرو خواهیم شد.

هنوز مشخص نیست که «می میکس ۲» چه زمانی عرضه می‌شود. البته هنوز نامی برای این گوشی عنوان نشده. ما تنها احتمال می‌دهیم که این جانشین نسل اول می میکس، امسال عرضه شود.

احتمالا طراحی شیائومی در رقابت با تعدادی از شرکت‌های مطرح خواهد بود. برای مثال LG قصد دارد در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) گوشی G6 را معرفی کند. بر اساس تصاویری که تا این لحظه منتشر شده، G6 هم حاشیه‌های کمی دور صفحه‌ نمایشش دارد. اگر شایعات صحت داشته باشد، شرکت اپل نیز در تلاش برای ساخت آیفون ۸ با این ویژگی است. فعلا باید در انتظار خبرهای بیشتری در این‌باره باشیم.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌        ‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه