ویدیوی لو رفته از گلکسی S8 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز هم یک ویدیوی دیگر از گوشی گلکسی S8 سامسونگ به بیرون درز کرد. ویدیویی بسیار کوتاه که خیلی سریع این تلفن همراه هوشمند را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد. در این ویدیو بار دیگر مشخص شد که سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی و کنار دوربین منتقل شده است. این اقدام باعث شده که دکمه‌ی خانه جلوی گوشی قرار نداشته باشد. سامسونگ در کنار گلکسی S8 قصد دارد مدل پلاس آن را هم راهی بازار کند که اندازه‌ی صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد.

امروز اطلاعاتی هم از این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک GeekBench منتشر شد. مشخص شده که گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G950U شناخته می‌شود و با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شود. البته بعید نیست که نسخه‌ی اندروید این گوشی در زمان عرضه به اندروید ۷.۱ ارتقا پیدا کند.

در بنچمارک Geekbench گفته شده که گلکسی S8 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز را در خودش قرار داده راهی بازار می‌شود. این گوشی ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. مشخص شده که امتیاز این گوشی روی حالت تک هسته‌ای ۱۹۱۶ و روی حالت چند هسته‌ای ۶۰۱۱ است.

گوشی گلکسی S8 پلاس هم با شماره مدل SM-G955U راهی بازار می‌شود که به احتمال زیاد یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی خواهد داشت و باتری آن هم ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته و مشخصات این گوشی در بنچمارک GeekBench را مشاهده کنید:

Geekbench-benchmark-test-results-of-the-Samsung-Galaxy-S8

منبع: telefoonabonnement

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. hamedevil4

    چقدر زشته

  2. ///mahdispd

    خیلی جالبه
    لوگوی سامسونگ از روی پنا جلویی برداشته میشه

  3. مهدی

    سلام من میخوام اس ۷ اج بخرم به نظرتون وایستم اس ۸ بگیرم؟خیلی گرونتر نیسته؟در کل الان چه گوشی بگیرم به نظرتون لطفا نظرتونو بگید مرسی

    1. ///mahdispd

      داداش اگه زیاد دنبال مد روز نیستیو پول برات مهمه همین اس۷ادج رو بخر چون برات کافیه(البته بزار بعد از رونمایی اس۸ بخر ک ارزون تر بیفته )ولی اگه عجله نداری و پولت زیاده برو اس۸ بخر

    2. علی

      به نظر من و اون جوری که من دو گوشی رو با هم مقایسه کردم برو الجی وی ۲۰ بگیر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه