کوله پشتی HP یک کامپیوتر بازی قوی است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید کوله‌پشتی‌ای که کامپیوتری را در خودش جای داده، در نگاه اول ایده‌ای عجیب به نظر برسد، اما چنین کامپیوتری می‌تواند به درد هدست‌های واقعیت مجازی بخورد؛ هدست‌های واقعیت مجازی تا دل‌تان بخواهد بند و بساط دارند. شرکت‌هایی مثل Alienware، Zotac یا MSI کامپیوترهایی را ساخته‌اند که در کوله‌پشتی قرار می‌گیرند و به هدست واقعیت مجازی Vive وصل می‌شوند. با این حال، هیچ‌کدام از این کوله‌پشتی‌ها، به زیبایی Omen شرکت HP نیستند.

قرار است کوله پشتی Omen به شرکت‌ها فروخته شود و مصارف شخصی و خانگی نداشته باشد.

شرکت HP کوله‌پشتی خود را هنوز هم به عنوان یک نمونه‌ی اولیه معرفی می‌کند و آن را محصولی نهایی نمی‌داند؛ به همین دلیل هم حرفی از سخت‌افزار داخل کوله‌پشتی نزده است. ظاهرا یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Core i7 در این کوله پشتی قرار دارد. کارت گرافیک این کوله هم در تست واقعیت مجازی استیم، نمره‌ی ۱۰.۸ از ۱۱ را گرفته است؛ در نتیجه می‌توان حدس بزنیم که احتمالا کارت گرافیک داخل این هدست یک GTX 980 Ti باشد.

کوله پشتی شرکت HP نزدیک به ۴.۵ کیلوگرم وزن دارد. این کامپیوتر را می‌توان حتی از کوله پشتی جدا و از آن به صورت جداگانه استفاده کرد. باتری‌های کوله‌ی HP در کنارش قرار گرفته‌اند و با یک کابل ضخیم به کامپیوتر متصل شده‌اند.

این طور که به نظر می‌رسد، قرار است کوله پشتی Omen به شرکت‌ها فروخته شود و مصارف شخصی و خانگی نداشته باشد.

می‌توانید در ادامه، تصاویری از این کوله را ببینید.

HP OMEN BACKPACK (2) HP OMEN BACKPACK (1) HP OMEN BACKPACK (3) HP OMEN BACKPACK (4)

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه