آیا گلکسی S7 می‌تواند ۱۷ ساعت ویدیو را با حالت روشنایی کامل نمایشگر پخش کند؟

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«الدار مورتازین» (Eldar Murtazin) یک وبلاگ‌نویس روس است و معمولا حرف‌ها و شایعه‌هایی را درباره‌ی اخبار تکنولوژی روز منتشر می‌کند که اکثرشان درست از آب درمی‌آیند. الدار به تازگی در وبلاگ خودش نکته‌ای درباره‌ی گوشی جدید سامسونگ (Samsung) نوشته که بسیار جالب توجه است: این‌که گوشی گلکسی S7 می‌تواند تا ۱۷ ساعت بی‌وقفه فایل ویدیویی را با حالت روشنایی کامل صفحه‌ی نمایشگر، پخش کند. این یک قابلیت فوق‌العاده است و اگر واقعا این‌طور باشد، باید گفت که گلکسی S7 یکی از بهترین گوشی‌ها در نوع خودش است.

گفته می‌شود که Galaxy S7 در ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2016 بارسلونا رونمایی خواهد شد.

احتمالا این گوشی در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها پردازنده‌ی Snapdragon 820 دارد و دیگری به پردازنده‌ی Exynos 8890 مجهز است. گفته می‌شود گلکسی S7 مجهز به چیپ‌ست Exynos 8890 به اندازه‌ی ۴ گیگابایت رم دارد و سامسونگ در این گوشی برای اولین بار از پردازنده‌ی SoC استفاده کرده است. کارکرد پردازنده‌ی Exynos 8890 در این گوشی ۳۰ درصد سریع‌تر و مصرف انرژی‌ آن ۱۰ درصد کم‌تر از پردازنده‌ی Exynos 7420 است که در گوشی گلکسی S6 استفاده می‌شد.

گفته می‌شود که Galaxy S7 در ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2016 بارسلونا رونمایی خواهد شد.

اخبار حرف و شایعه درباره‌ی این گوشی جدید سامسونگ بسیار داغ است؛ از درز کردن تصاویر و اطلاعات سخت‌افزاری گرفته تا مشخصات دوربین آن، و همه مشتاق دیدن این محصول جدید سامسونگ هستند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علی جوادی

    دیگه چی میخواد یک انسان از موبایل؟
    زیبایی…ظرافت…سخت افزار بی رقیب…امکانات نامحدود…همه و همه دست به دست هم دادن تا شده سامسونگ…بود و نبود داشتنت سوگولی فقط و فقط ۳ ماه دیگه…با تشکر از خبر خوب دی جی کالای عزیز

  2. ممد

    مررررررررسی به سامی???
    کلمه غولم برات کمه به قول دوستمون امپراطور دنیای موبایل همیشه حرفی برا گفتن داری و همیشه هم دشمناتو داری حرص میدی با این نواوریات خیلی گلی سامی

  3. Next is Now

    بیخود نیس که هر سال امپراطور تلفن های هوشمند سری S سامسونگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه