گلکسی S8 یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین شایعاتی که پیرامون گوشی گلکسی S8 سامسونگ منتشر شده، این شرکت کره‌ای قصد دارد یک مدل از تلفن همراه هوشمند جدیدش را با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار کند. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت چینی Weibo گوشی گلکسی S8  یک مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت که به احتمال زیاد مدلی خواهد بود که بیشترین ظرفیت حافظه‌ی داخلی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. حتی مشخص شده که این مدل شش گیگابایت رم دارد که باعث می‌شود سرعت اجرای برنامه‌ها و حتی سیستم عامل اندروید با رابط کاربری TouchWiz این گوشی بالاتر برود.

سامسونگ امید زیادی به S8 دارد. شایعات می‌گویند که تغییرات زیادی روی دوربین آن به وجود آمده است. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند با دوربین دوتایی راهی بازار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ از سنسور تشخیص انگشت لیزری برای این گوشی استفاده کند که زیر صفحه نمایش قرار گرفته و به همین دلیل دکمه‌ی خانه‌ی روی آن وجود ندارد. به احتمال زیاد سنسور تشخیص عنبیه چشم که قبلا روی گلکسی نوت ۷ قرار گرفته بود هم روی این گوشی دیده می‌شود.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 پرچم‌دار جدیدش را معرفی خواهد کرد.

منبع: BGR

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. محمد

    اگه با ۱۰ گیگ ram و ۱ ترابایت rom هم ارائه بشه، باز هم اگه بخواد آینده از اندروید دست بکشد، باز مشکل همان (بادا و عدم پشتیبانی) روبرو خواهیم شد. حکایت الان سامسونگ حکایت گذشته نوکیا و سونی اریکسون خواهد شد. اگه هواوی یا ال جی چنین کاری میکرد من میخریدم.

  2. آرمین

    بجای این کارا مشکل باتری را اول اگر میتونی پیدا کن که گوشی های جدیدت دیگه نترکه… نمیخواد کانفیگ فضایی معرفی کنی… اینا مشکلی حل نمکینه…

  3. juveman

    حلبی سازی واقعا خودش و مسخره کرده
    فقط و فقط افزایش رم و حافظه و سی پی یو !!!
    تقلب و کپی برداری آشکار بقیه از برندها
    رنگ جت بلک برای اس۷ !!!
    دوربین ۲تایی
    و ….

    سامسونگ واقعا دنبال چی هست ؟؟؟

    1. ح.م

      واقعا این قانون نانوشته که اپل هر چیزی معرفی میکنه اختراع خودش هست یک پدیده است برای خودش!!
      دوربین دو تایی اختراع اپله؟ رنگی که چند ساله هست فقط اپل اسمشو عوض کرده اختراع اپله؟؟
      اگه نه که هیچی… ولی اگه آره بگید من خودمو خلاص کنم:|
      اون دوربین دوتایی ۶ ساله تو گوشی ها هست، رنگ مشکلی براق که ۱۰ ساله تو گوشی ها هست!!! درضمن اینم بگم، همین حلبی سازی بیشترین طرفدار تو دنیا رو داره و سال ۲۰۱۵ بهترین گوشی جهان رو ساخته پس اگه معتقید محصولات سامسونگ حلبی هستند یه نگاه به آدامس موزی های اپل بندازید که با دست تا میشن… از هر کی دوست داری بپرس کی کپی کاره همه به اپل اشاره میکنن . اپل خیلی قویه البته تو تقلب و کپی برداری از نو آوری های سامسونگ…
      هر چیزی سامسونگ بهتر میکنه از نظر شما اپلی ها بیخودیه… بعد هر چی اپل کم داره عالیه!!!

      1. Alireza

        خوشم اومد از حرفت گل گفتی دوست عزیز .
        دقیقا همینطور هست .
        دوربین دو تایی تو دوره ی سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۶ زیاد مد شده بود و انگار اچ تی سی و یه شرکت چینی که فکر کنم اسمش پن تک بود گوشی با دوربین دو تایی تولید کردن .
        حالا بعد ده سال همه یادشون رفت اپل اومد دوربین دو تایی زد و اونو به اسم خودش کرد

  4. فرزاد

    شعاع تخریبش چقدره ؟

  5. شهاب

    از باتری بگو خب…

  6. Mohammad esmaiil

    من تا قبل از معرفی نوت ۷ و آیفون ۷ اصلا به شایعات قبل از رو نمایی اعتقادی نداشتم اما بعد از اون فهمیدم که نه…موضوع اینه که خودشون لو میدن ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه