گوشی جدید نوکیا معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 6

امروز اولین گوشی جدید شرکت نوکیا که خیلی منتظرش بودیم با نام «نوکیا ۶» (Nokia 6) معرفی شد. گوشی نوکیا ۶ به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی مجهز شده که یک لایه‌ی محافظ Gorilla Glass هم روی آن قرار گرفته است. این صفحه نمایش دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.  البته نوکیا برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده کرده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 505 را در خودش قرار داده است.

گوشی نوکیا ۶ از تکنولوژی شارژ سریع ۳.۰ بهره می‌برد که خیلی سریع ظرفیت باتری را پر می‌کند. چهار گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. دوربین پشت آن ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است که به فوکوس خودکار لیزری مجهز شده. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است.

این گوشی قرار است با قیمت ۲۴۵ دلار راهی بازار شود. البته گفته شده که نوکیا ۶ فعلا در بازار کشور چین عرضه می‌شود، چرا که این بازار مشتریان زیادی دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید. شرکت HMD که از این به بعد گوشی‌های نوکیا را راهی بازار می‌کند، گفته که امسال چند محصول دیگر با نام نوکیا هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. پورآقایی

    با سلام
    بنده تا حالا سامسونگ داشتم ولی اکنون ببرایم آخرین مدل ی که به بازار آمده و تمامی امکانات را دارد معرفی کنید همراه قیمت.
    متشکرم

  2. ساسان

    سلااااااام قهرمان
    وقتی شیردوباره به بیشه برمیگردد
    خوشحالیم دوباره نوکیازنده شد

  3. امیر

    چه خوب میشه این گوشی وارد بازار ایران بشه. من که میخرم

  4. وحید زند

    نوکیا پنج سال پیش طرفداران خودشو تو همه جای دنیا و ایران با گوشی های سیمبیان تنها گذاشت و هیچ پشتیبانی نکرد و طرفداراش بخاطر خرید گوشیهای نوکیا متحمل ضرر شدند و نوکیا عذرخواهی هم نکرد .حالا هم برگشته ،فکر نکنم دیگه مثل قبل کسی طرفدارش بشه با اونهمه خودخواهی نوکیا

  5. hesham

    با عرض سلام
    نوکیا در پنج سال اخیر که از عرش خودش که قدرتمندترین شرکت فروش موبایل بود اومد پایین خیلی خسارتها متحمل شد و بخاطر این دلیله فعلا فروش نوکیا ۶ در بازار چین هست چون بازار چین قدرتمندترین و مستهلکترین بازار گوشی در دنیا هست. شرکت نوکیا با این کار میخواد فعلا فقط جون بگیره تا وارد عرصه بازار جهانی بشه اونم با قدرتی فراوان پس عزیزانی که مثل من طرفدار گوشی های نوکیا هستید منتظر بهترین ها باشید

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه