ممکن است برودکام مبلغ پیشنهادی برای خرید کوالکام را افزایش دهد

۴ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخبار این روزها درباره شرکت‌های کوالکام و برودکام را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که چندی پیش شرکت برودکام پیشنهاد خرید کوالکام را مطرح کرد. این پیشنهاد براساس در نظر گرفتن قیمت ۷۰ دلاری برای هر سهم تنظیم شده بود و چند روز پس از مطرح کردن آن توسط شرکت کوالکام رد شد.

کوالکام در واکنشی اعلام کرد که برودکام قیمتی کمتر از ارزش واقعی این شرکت پیشنهاد کرده و ظاهرا سرمایه‌گذاران و هیات مدیره حاضر نشد چنین پیشنهادی را بپذیرد.

حال در جدیدترین گزارش منتشر شده مطلع شده‌ایم که ظاهرا برودکام در نظر دارد در پیشنهاد قبلی تجدید نظر کند و پیشنهاد جدیدی را مطرح کند.

کمی بعد این موضوع مطرح شد که اگر پیشنهاد برودکام افزایش پیدا کند و از مبلغ ۷۰ دلار برای هر سهم به مبلغ ۸۰ دلار برای هر سهم افزایش یابد ممکن است کوالکام این پیشنهاد را قبول کند.

حال در جدیدترین گزارش منتشر شده مطلع شده‌ایم که ظاهرا برودکام در نظر دارد در پیشنهاد قبلی تجدید نظر کند و پیشنهاد جدیدی را مطرح کند.

ظاهرا تغییر این پیشنهاد پس از مذاکره با بعضی از سهام‌داران کوالکام انجام شده و برودکام قصد دارد از طریق افزایش پیشنهاد فشار را برای مذاکرات بیشتر کند.

در حال حاضر مطلع نیستیم مبلغ جدید چقدر است اما احتمالا این نکته به زودی مشخص خواهد شد.

منبع: Ubergizmo


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه