ممکن است گلکسی S8 اولین گوشی با بلوتوث ۵.۰ باشد

۲۷ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی S8

هفته گذشته، گروه SIG آخرین مشخصات استاندارد بلوتوث‌های نسل بعدی را منتشر کرد. طبق این اطلاعات جدید در بلوتوث‌های ۵.۰ برد بی‌سیم حدودا ۴ برابر می‌شود و سرعت بی‌سیم هم نسبت به استاندارد فعلی بلوتوث ۴.۲ حدودا دو برابر می‌شود. بلوتوث‌های جدید ثبات و امنیت بیشتری هم دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

گروه SIG اعلام کرده است که به زودی محصولات جدیدی که از بلوتوث بهتری بهره می‌برند به بازار خواهند آمد. محصولاتی مثل گجت‌های پوشیدنی، دستگاه‌هایی که در حوزه اتوماسیون منازل مسکونی کاربرد دارند و محصولات صنعتی و شرکتی. ظاهرا دستگاه‌هایی که از بلوتوث ۵ استفاده می‌کنند حداقل تا دوماه دیگر به بازار می‌آیند و احتمالا این ادعا چندان هم بیراه نباشد چون طبق جدیدترین شایعات شنیده‌ایم پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ هم با این بلوتوث جدید به بازار معرفی خواهد شد.

البته برای‌مان عجیب نیست که سر و کله بلوتوث جدید روی پرچم‌دار جدید سامسونگ پیدا شده، در واقع طبیعی است که قدرتمند‌ترین دستگاه‌های سال از این تکنولوژی بهره ببرند اما به هر شکل وجود این تکنولوژی می‌تواند عاملی باشد که انتظار برای عرضه این گوشی به بازار را در میان کاربران افزایش دهد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. فامیلا کالا

    با وجود امدن برنامه هایی همچون شیر ایت یا زاپیا کمتر کسی به امر بلوتوث توجه می کند

  2. سام

    بگذاریم باز سامسونگ با این ارایه این نو اوری ها به صورت ازمایشی ابتدا به خورد کاربرانش بده به اصطلاح امتحانش رو پس بده بهد اپل میاد می زاره
    شاید طول و موج فرکانسیش هنوز برای انسان خطرناک باشه …

  3. ///mahdispd

    آقا شایعه شده سنسور اثر انگشت اس۸ به پشت دستگاه انتقال یافته. درسته؟؟؟

    1. محمد

      تو شایعه ها گفته شده سنسور اثر انگشت جزیی از صفحه نمایش هست به پشت دستگاه نه نرفته

    2. آرش

      نه سامسونگ رو اس ۸ قرار نیست از چیزی استفاده کنه ک قبلا تکراری شده.حسگر جلوی دستگاهه.منتها دیگه از گلید فیزیکی home خبری نیست و حسگر زیر صفحه نمایش قرار میگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه