ممکن است گوشی وان‌پلاس ۳ با رنگ قرمز هم عرضه شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر می‌توانید گوشی وان‌پلاس ۳ را با رنگ نقره‌ای سفارش دهید. طبق اطلاعاتی که در زمان معرفی گوشی عنوان شد رنگ طلایی این گوشی هم به زودی در همین ماه یا ماه آینده عرضه خواهد شد. در زمان معرفی رسمی گوشی صرفا این دو رنگ معرفی شدند. حال مشخص شده که ممکن است وان‌پلاس ۳ با رنگ قرمز هم به بازار بیاید.

این تصویر در سایت چینی شرکت تولیدکننده گوشی قرار داشت. رنگ قرمز وان‌پلاس برای مدت کوتاهی در لیست رنگ‌های این گوشی موجود بود اما بعد از روی سایت برداشته شد. در حال حاضر چندان مشخص نیست که قرار دادن این رنگ در لیست صرفا یک اشتباه بوده یا رنگ قرمز وان‌پلاس ۳ واقعا قرار است به زودی به بازار عرضه شود. نکته قابل توجه دیگر این است که شاید این رنگ صرفا در چین عرضه شود. بنابراین حتی اگر مشخص شود که رنگ قرمز وان‌پلاس ۳ هم عرضه خواهد شد ممکن است این عرضه محدود به برخی کشورهای بخصوص باشد.

به هر حال کسانی که طرفدار رنگ‌هایی مثل قرمز‌ هستند و از گوشی‌های طلایی و نقره‌ای که بازار را پر کرده خسته شده‌اند امیدوارند رنگ قرمز وان‌پلاس ۳ به زودی به شکل جهانی عرضه شود. اخیرا رنگ قرمز برای بسیاری از کاربران به رنگ محبوبی تبدیل شده و شرکت HTC هم اعلام کرده رنگ قرمز گوشی پرچم‌دار خود HTC 10 را در کشور ژاپن عرضه خواهد کرد.

‌‌

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه