منتظر رویداد تسلا در روز ۲۶ مهرماه باشید

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا در توییتر خود اعلام کرده که قرار است این شرکت در روز ۲۶ مهر یک رویداد را برگزار کند. ماسک اعلام نکرده که شرکت قرار است در این رویداد درباره چه موضوعی صحبت کند. در واقع توییت او صرفا تاریخ برگزاری را تایید می‌کند، با این حال برخی‌ها حدس و گمان‌هایی درباره موضوع این رویداد دارند. به احتمال زیاد این رویداد قرار است درباره اولین خودروی الکتریکی تسلا باشد که به شکل انبوه تولید می‌شود، یعنی تسلا مدل ۳.

تسلا پیش از این از مدل ۳ رونمایی کرده است اما ظاهرا رونمایی اولیه صرفا یک بخش از رونمایی دوبخشی این خودرو بوده است. تسلا پیش از این قول داده که یک رویداد دیگر هم درباره این خودرو برگزار کنند بنابراین برخی حدس می‌زنند رویداد ۲۶ مهر به همین موضوع اختصاص داشته باشد.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که ایلان ماسک در توییت خود اشاره کرده که رویداد ۲۶ مهرماه برای اغلب افراد غیرمنتظره خواهد بود بنابراین برخی‌ها هم معتقدند این رویداد درباره تسلا مدل ۳ نیست.

شرکت تسلا در ماه میلادی جاری دو رویداد را برگزار می‌کند. رویداد دوم تسلا در روز ۷ آبان خواهد بود که در آن سقف‌های خورشیدی مخصوص خانه‌های مسکونی را معرفی می‌کند. این اولین محصولی است که پس از ادغام تسلا و سولارسیتی در سال میلادی جاری معرفی می‌شود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرخ کاردان

    جون من این رو هم پوشش زنده کنین!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه