منتظر نمایش Death Stranding در E3 نباشید

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف انتظارات ما، اولین بازی استودیوی تازه تاسیس «کوجیما پروداکشنز»، قرار نیست در نمایشگاه E3 امسال حضوری داشته باشد. هیدئو کوجیما شخصا این خبر را در توییتر خود اعلام کرده است.

Death Stranding قرار نیست در نمایشگاه E3 امسال حضوری داشته باشد.

کوجیما با معذرت خواهی درباره‌ی بازی Death Stranding گفته است: “با معذرت خواهی بسیار از طرفداران‌مان، بازی Death Stranding قرار نیست در E3 حضور داشته باشد، چون کاملا روی مراحل ساخت آن متمرکز شده‌ایم.”

البته خود هیدئو کوجیما قرار است به E3 2017 بیاید. خالق مجموعه بازی‌های متال گیر به این موضوع اشاره کرده که قرار است به همراه «جردن وویت رابرتز»، یک پنل در برنامه‌ی E3 Coliseum داشته باشند و درباره‌ی موضوعات مختلفی صحبت کنند. جردن وویت رابرتز کارگردان فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» است و می‌خواهد فیلم «متال گیر سالید» را هم کارگردانی کند.

برنامه‌ی E3 Coliseum قرار است شامل پنل‌های مختلفی باشد و از سوی «جف کیلی» و با همکاری سازمان برگزاری E3 راه اندازی خواهد شد.

پوستر تازه‌ی Death Stranding

کوجیما فقط یک پوستر جدید از Death Stranding را در توییت جدیدش به نمایش گذاشته که کلمه‌ی Bridges در آن دیده می‌شود. طرفداران بازی‌های کوجیما تخمین‌های زیادی درباره‌ی معنی این کلمه زده‌ و به این نتیجه رسیده‌اند که Jeff Bridges قرار است یکی از بازیگرهای بازی Death Stranding باشد.

اشتباه نکنید؛ Bridges در Death Stranding ربطی به Jeff Bridges ندارد!

شوخی به کنار، کلمه‌ی Bridges در تریلر دوم Death Stranding وجود دارد. شخصیت گیرمو دل تورو کتی به تن دارد که لوگوی Bridges روی آن دیده می‌شود. احتمالا Bridges اسم شرکتی در بازی است.

روی کت گیرمو دل تورو به دنبال معنی Bridges بگردید.

احتمالا زودتر از دو سال دیگر، شاهد عرضه‌ی Death Stranding نخواهیم بود. این بازی قرار است روی پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه شود.

منبع: Polygon

 

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر حسین

    کجیما کجاش شرکت تازه تاسیسه metal gear مال اونه

    1. Avatar حسین

      برادر کوجیما تازه تاسیس نیست. کوجیما پروداکشنز ( که بعد از جدایی کوجیما از کونامی ساخته شده ) تازه تاسیسه.

  2. Avatar محمد قاسمی

    انحصاری پلی۴ـه فقطططط

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه