موتورولا مجبور شد وعده بروزرسانی اندروید برای G4 Plus را تایید کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از آنکه موتورولا لیست گوشی‌های هوشمندش را که بروزرسانی اندروید ۸.۰ دریافت می‌کنند منتشر کرد، بسیاری از کاربران متوجه شدند خانواده گوشی‌های G4 که کمتر از ۱۸ ماه پیش وارد بازار شدند در لیست مورد بحث جایی ندارند. پس از این اتفاق ماجرای اینفوگرافیک مربوط به گوشی موتو G4 Plus سر و صدا به پا کرد. در یک گزارش مشخص شد که موتورولا خیلی آرام و بی‌سر و صدا در یکی از اینفوگرافیک‌های مربوط به G4 Plus دست برده و با تغییر آن قول خود مبنی بر اینکه این گوشی اندروید Oreo دریافت کند را تغییر داده است.

همانطور که انتظار دارید این ماجرا باعث نارضایتی بسیاری از صاحبان گوشی‌های G4 شد. موتورولا برای جلوگیری از یک رسوایی بزرگ تصمیم گرفت برنامه عرضه اندروید جدید را تغییر دهد و در این برنامه جدید قرار شده اندروید Oreo به G4 Plus هم برسد و البته فقط به G4 Plus. به این ترتیب مدل‌های G4 و G4 Play کماکان با اندروید نوقا کار خواهند کرد.

شاید این اولین اظهارنظر رسمی درباره شیوه بروزرسانی گوشی‌های سری G باشد و ظاهرا براساس آن موتورولا صرفا یک بروزرسانی بزرگ برای این سری خواهد داشت.

موتورولا اعلام کرده هرگز قصد نداشته گوشی‌های سری G4 را به اندروید ۸.۰ بروزرسانی کند و چنین وعده‌ای که در یک اینفوگرافیک داده شده صرفا براساس یک اشتباه اتفاق افتاده است.

موتورولا در یک بیانیه رسمی اعلام کرده:

«متوجه شدیم که در زمینه بازاریابی مربوط به بروزرسانی اندروید O در گوشی Moto G4 Plus دچار اشتباهاتی شدیم. این ماجرا به اشتباهی از طرف ما برمی‌گشت و از آن عذرخواهی می‌کنیم. رویه ما ارائه یک بروزرسانی بزرگ برای خانواده Moto G است اما برای آنکه وفای به عهد کرده باشیم علاوه بر ارائه اندروید N که برای این گوشی‌ها عرضه شده است برای مدل موتو G4 Plus هم بروزرسانی اندروید O را عرضه خواهیم کرد. به این دلیل که بروزرسانی مورد بحث اقدامی خارج از برنامه‌های ما است احتمال دارد که کمی بیشتر زمان ببرد.»

شاید این اولین اظهارنظر رسمی درباره شیوه بروزرسانی گوشی‌های سری G باشد و ظاهرا براساس آن موتورولا صرفا یک بروزرسانی بزرگ برای این سری خواهد داشت. نکته‌ای که باید هنگام خرید گوشی‌های جدید این سری حتما مد نظر داشته باشید.

منبع: Phone Arena

‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه