مودم OnHub جدید گوگل را ایسوس ساخته است

۶ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل دیروز از دومین مودم خود رونمایی کرد. این مودم که در سری OnHub شرکت گوگل جای می‌گیرد، با همکاری ایسوس ساخته شده است. مودم‌های OnHub گوگل قرار است در عین اینکه سیگنال قدرتمندی ارایه می‌کنند، نصب و راه‌اندازی ساده‌ای هم داشته باشد.

مودم ایسوس OnHub مشخصاتی حدودا مثل مدل TP-Link دارد، اما قیمت‌اش ۲۰ دلار بیشتر است.

مدل جدید OnHub هم در راستای همین اهداف، طراحی زیبا و ساده‌ و قابلیت‌های جالبی دارد. برای مثال می‌توان با اشاره‌ی دست روی مودم، به آن دستور داد تا سرعت بیشتری به یک دستگاه (مثل کروم‌کست‌ای که مشغول پخش فیلم است) ارایه کند. این مودم ایسوس هم‌چنین می‌تواند بهترین آنتن را برای فرستادن Wi-Fi با توجه به موقعیت دستگاهی که به آن متصل است انتخاب کند. این قابلیت‌ها همچنین قرار است به OnHub قبلی هم که توسط TP-Link ساخته شده بود اضافه شوند.

با توجه به اینکه موانعی مثل دیوار یا کمدها مانع ارسال سیگنال‌های وای-فای می‌شوند، بهتر است مودم‌ها را در مناطقی باز و در میان خانه قرار داد. گوگل هم مودم‌های‌اش را طوری طراحی کرده است تا دکور یک خانه را خراب نکنند. این مودم جدید OnHub کاملا توسط اپ Google On هم کنترل می‌شود. به‌طور کلی، استفاده از این اپ، از رفتن به منوی تنظیمات یک مودم بسیار ساده‌تر است.

OnHub_Asus

مودم ایسوس OnHub مشخصاتی حدودا مثل مدل TP-Link دارد، اما قیمت‌اش ۲۰ دلار بیشتر است. مودم ایسوس ۲۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده و از فروشگاه گوگل قابل خریداری است. این مودم یک پورت LAN و یک پورت USB 3.0 دارد، از وای-فای ۸۰۲.۱۱ac و شبکه‌های ۵ گیگاهرتزی هم پشتیبانی می‌کند.

منبع: Google Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه