روی میز (میهمانی هلال)

۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

زمان افطار از معدود وقت‌هایی است که همه‌ی اعضای خانواده را در روزهای پرکار وسط هفته دور هم جمع می‌‌کند. در این ماه مهمانی‌ها دوباره از سر گرفته می‌شوند و میزبان‌ها تلاش می‌کنند تا سفره‌ی دلپذیری برای وقت افطار پهن کنند. برای چیدمان سفره‌ی افطار می‌توانید سراغ ظرف‌هایی بروید که حال‌وهوای خاطره‌انگیز این ماه را زنده می‌کنند. از ظرف‌هایی مانند  استکان  کمرباریک تا سماور ذغالی را  می‌توانید از دیجی‌کالا بخرید و یک شب به‌یادماندنی را برای مهمان‌‌های‌تان بسازید.

جمع‌شدن دور سفره‌ی افطار از لذت‌بخش‌ترین دورهمی‌های ما مسلمانان در این ماه است

On_Desk_Ramezan_1

استکان نعلبکی پاشاباغچه

سرویس استکان نعلبکی «پاشاباغچه» به جای طرح شاه‌عباس، یک حاشیه‌ی باریک طلایی دارد. بهتر است برای ماندگاری بیشتر این نوار طلایی، استکان و نعلبکی پاشا باغچه را در ماشین ظرف‌شویی نگذارید و بعد از هر بار استفاده آن را با اسفنج بشویید.

‌‌

On_Desk_Ramezan_2

‌‌مرباخوری پاشاباغچه

برای آن‌هایی که روی میز افطار یا صبحانه‌شان انواع مربا می‌گذارند، ظرف مرباخوری «پاشاباغچه» با سه ظرف‌ مربا، انتخابی کاربردی است. این ظرف‌ها برای پذیرایی سر میز مناسب‌اند. علاوه‌براین می‌توانید برای نگه‌داری مربا در یخچال نیز از همین ظروف استفاده کنید.

‌‌‌‌

On_Desk_Ramezan_3

‌کاسه‌ی پاشاباغچه

کاسه‌های شیشه‌ای، رنگ غذای داخل‌شان را منعکس می‌کنند و این در رنگ‌بندی و چیدمان میز یا سفره‌ تاثیرگذار است. کاسه‌ی شیشه‌ای «پاشاباغچه» برای غذاهای رنگی مانند شله‌زرد بسیار مناسب است. کاسه‌ی پاشاباغچه با وجود طرح مشبک به راحتی شسته می‌شود و غذا در محفظه‌های آن باقی نمی‌ماند.

‌‌‌‌

On_Desk_Ramezan_4

لیوان پاشاباغچه

خیلی‌ها روزه‌شان را با یک لیوان آب‌ جوش یا چای باز می‌کنند. ماگ «پاشاباغچه» حجم مناسبی چای در خودش جای می‌دهد و برای آن‌هایی که حجم چای استکان‌های کمرباریک راضی‌شان نمی‌کند مناسب  است.

‌‌‌‌

On_Desk_Ramezan_5

قاشق مرباخوری صنایع استیل ایران

اگر مهمانی‌های افطاری‌تان پرجمعیت است، می‌توانید برای دسرهایی مانند شله‌زرد و فرنی به جای قاشق غذاخوری از قاشق مرباخوری استفاده کنید. قاشق مرباخوری «صنایع استیل ایران» ضدزنگ است. هزینه‌ای که برای یک دست شش‌تایی قاشق مرباخوری صنایع استیل پرداخت می‌کنید، بسیار به‌صرفه است.

‌‌‌‌

On_Desk_Ramezan_6

سماور ذغالی عالی‌نسب

سماور خانه‌ی مادربزرگ‌ها همیشه روشن بود و عطر چای تازه‌دمش اطاق نشیمن را پر می‌کرد. سماور ذغالی «عالی‌نسب» چای با عطر و طعم قدیمی تحویل‌تان می‌هد. با سماور زغالی عالی‌نسب می‌توانید یک سفره‌ به سبک قدیم بچینید و خاطرات گذشته را برای مهمان‌های خود زنده کنید.

‌‌

On_Desk_Ramezan_7

سوفله‌ی سیلویا

میز‌های خانه‌ی سریال‌ها و انیمیشن‌های سال‌های قدیم را یادتان است؟ روی میز ظرف‌های نقره‌ای رنگ وجود داشت که چیدمان میز را خیلی زیبا و منحصربه‌فرد می‌کرد. ظرف‌ وارمر سوفله‌ی «سیلویا» باعث می‌شود تا غذا بعد از سرو، مدت زمان بیشتری گرم بماند. ظرف سوفله‌ی سیلویا برای حلیم، آش یا سوپ سر میز افطار یا شام بسیار کاربردی است.

‌‌

On_Desk_Ramezan_8

مرباخوری سرامیکی سیلویا

بعضی‌ها ترجیح می‌دهند ظرف مخصوص شکرشان قاشق داشته باشد و عادت دارند میزان شیرینی چای‌شان را با تعداد قاشق‌های شکر بسنجند. اگر ظرف مرباخوری «پاشاباغچه» برای‌تان کاربردی است، می‌توانید از مرباخوری سرامیکی «سیلویا» به‌عنوان شکرپاش استفاده کنید. استیل به‌کاررفته در مرباخوری سرامیکی سیلویا با ظرف مرباخوری پاشاباغچه هماهنگ است و چیدمان میزتان را زیباتر می‌کند.

‌‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه