نخستین رندرهای گلکسی A51 دوربین چهارگانه آن را نشان می‌دهد

۲۱ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A51

هفته گذشته، تصویر ماژول L شکل دوربین گلکسی A51 منتشر شد که در آن شاهد دوربین چهارگانه این گوشی بودیم. بنچمارک این گوشی با داشتن اسم رمز SM-A515F در سایت گیک‌بنچ رویت شده که طبق آن این گجت مانند گلکسی A50s از تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

ساعاتی قبل نخستین رندرهای گلکسی A51 منتشر شدند که در این تصاویر نمایشگر حفره‌دار و دوربین چهارگانه توجه را جلب می‌کنند. نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی میان‌رده سامسونگ از حاشیه‌های اندکی بهره می‌برد و در حفره نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. اندازه این گوشی ۱۵۸.۴ در ۷۳.۷ در ۷.۹ میلی‌متر است و ماژول دوربین اصلی هم ۰.۶ میلی‌متر به ضخامت آن اضافه می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A52
  • گوشی سامسونگ گلکسی A52

ماژول دوربین‌های اصلی این گوشی مستطیل شکل است که ۴ دوربین و یک فلش LED را در خود جای داده. طبق شایعات منتشر شده، این ماژول از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. انرژی این گوشی هم از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. در پایین این گوشی هم یک اسپیکر، پورت USB-C و جک هدفون توجه را جلب می‌کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Viliam

    کلا سامسونگ گوشی های بسیار بی کیفیت، پردازنده های ضعیف دوربین های دروغین میزنه، تنها چیزه سامسونگ صفحه نمایشه، کلا هم اشغال تولید میکنه

    1. Avatar mhmd

      خب میگی چیکار کنیم ما برم شرکتشو ببندم /:

    2. Avatar mos

      معمولا کسایی که توانایی خرید گوشیاشو ندارن این نقد های آبکی رو میکنن !

      1. Avatar P.m

        نظر شما اینه ، حتما اپل خوبه ؟
        سامسونگ از همه نظر تائید شده است و امکاناتی که در اختیار مصرف کننده قرار میده خیلی خوبه برعکس بعضی برندها که فقط و فقط برای اسمشون پول میگیرن

  2. Avatar محمد

    این گوشی هم مثله A50 میترکونه بازارو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه