نسخه‌ی دیسکی Hellblade عرضه می‌شود

۲۱ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Hellblade

استودیوی بازی‌سازی «نینجا تئوری» (Ninja Theory)، سازنده‌ی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice بالاخره تصمیم گرفته است تا نسخه‌ای دیسکی از این بازی عرضه کند. بازی Hellblade سال گذشته روی پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر و بهار امسال روی ایکس‌باکس وان عرضه شده بود، ولی خبری از نسخه‌ی فیزیکی و دیسکی بازی نبود.

نسخه‌ی دیسکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در روز ۱۴ دسامبر سال جاری میلادی روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

سازندگان بازی Hellblade پیش از انتشار این بازی، در قالب پیغامی گفته بودند که عرضه‌ی یک نسخه‌ی دیسکی هزینه‌های زیادی برای آن‌ها دارد و به همین دلیل، به عرضه‌ی دیجیتال بازی اکتفا خواهند کرد. با این حال، این بازی فروشی فراتر از انتظارات داشت و بدون شک این موضوع، سازندگان آن را برانگیخته است تا یک نسخه‌ی دیسکی عرضه کنند؛ نسخه‌ای که نه تنها به درد کسانی می‌خورد که تا به امروز بازی را تهیه نکرده‌اند، بلکه طرفداران Hellblade را هم جذب می‌کند.

بازی Hellblade

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که تابستان سال گذشته عرضه شد، قصه‌ی دختری وایکینگ به اسم Senua را تعریف می‌کند که در دنیایی نورث، به دنبال زنده کردن عشق خود، به جهنم پا می‌گذارد. با این حال، نکته‌ی مهم این جاست که در واقعیت نه جهنمی وجود دارد و نه امیدی برای تحقق هدف شخصیت اصلی بازی؛ بلکه ذهن بیمار Senua است که باورهای اشتباه او را به واقعیت تبدیل کرده است. بازی Hellblade بیشتر به خاطر چگونگی به تصویر کشیدن بیماری روانی شخصیت اصلی خود تحسین شد تا سیستم‌های و مکانیک‌های آن.

استودیوی نینجا تئوری برای عرضه‌ی نسخه‌ی دیسکی Hellblade با شرکت ۵۰۵ Games همکاری کرده است. شرکت ۵۰۵ Games نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ را عرضه می‌کند، در حالی که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان توسط مایکروسافت منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی دیسکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در روز ۱۴ دسامبر سال جاری میلادی روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: توییتر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    بازی فوق العاد ای بود کرچه بسیار دنیای محدودی داشت ولی داستان و گرافیک بازی بسیار خیره کننده و مات کننده بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه