نسخه‌ی واقعی اولین بازی ویدیویی دنیا را با پرداخت هزار دلار بخرید

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سال گذشته، ویدیویی در یوتیوب دیدیم که ساخت یک نسخه‌ی واقعی از بازی پانگ (Pong) را به تصویر می‌کشید. بازی پانگ، اولین بازی ویدیویی تاریخ است و در آن، دو بازی‌کننده سعی می‌کنند نقطه‌ای را به زمین یک دیگر پرتاب کنند. نسخه‌ی واقعی آن، شامل نقطه و مستطیل‌هایی واقعی می‌شد که روی یک میز حرکت می‌کردند. این ویدیو را در پایین برای‌تان قرار داده‌ایم.

ویدیوی میز پانگ که آن را در بالا می‌بینید، آن‌قدر محبوب شد که سازندگان آن تصمیم به فروش انبوه آن گرفته‌اند. به لطف کیک‌استارتر، می‌توانید برای خودتان یک میز پانگ واقعی بخرید. هر میز، کمی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و در سه رنگ سفید، سیاه، قهوه‌ای و یا با طرح پانگ عرضه می‌شود.

می‌توانید به هنگام پشتیبانی از این پروژه روی کیک‌استارتر، در عین اینکه یک میز پانگ برای خودتان رزرو می‌کنید، هم‌چنین قابلیت‌هایی مثل صندلی‌هایی با طرح شرکت آتاری یا بخشی برای انداختن سکه در بازی را به میز پانگ اضافه کنید.

می‌توانید با پرداخت ۵۰۰۰ دلار، یک میز پانگ داشته باشید که توسط موسس شرکت آتاری یعنی «نولان بوشنل» امضا شده است.

می‌توانید با پرداخت ۵۰۰۰ دلار، یک میز پانگ داشته باشید که توسط موسس شرکت آتاری یعنی «نولان بوشنل» امضا شده است.

میز پانگ واقعی تحت لیسانس رسمی شرکت آتاری ساخته و عرضه می‌شود و Pong IRL نام گرفته است. این میز پورت‌های USB، ساعت دیجیتال و هم‌چنین امکان پخش موسیقی از طریق بلوتوث دارد.

اگر این کیک‌استارتر موفق شود، ساخت میزها از ماه مرداد شروع می‌شود و میزها در دی ماه تحویل داده خواهند شد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه