نسخه ایکس‌باکس وان PlayerUnknown’s Battlegrounds روی دیسک هم عرضه می‌شود

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی دیجیتالی به حساب می‌آید که برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده و قرار است تا چند وقت دیگر هم برای ایکس‌باکس وان عرضه شود. امروز مشخص شده که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی روی دیسک هم عرضه می‌شود.

این خبر در نوع خودش می‌تواند بسیار جذاب باشد، چرا که تا این لحظه کسی احتمال نمی‌داد که این بازی نسخه فیزیکی هم داشته باشد. به تازگی سازنده این بازی در مصاحبه‌ای با سایت IGN به این موضوع اشاره کرده که نسخه فیزیکی این بازی برای ایکس‌باکس وان چیزی است که خود سازندگان بازی به دنبال آن بوده‌اند. او گفته که گیمرها به زودی می‌توانند نسخه فیزیکی این بازی را در فروشگاه‌های مختلف مشاهده کنند.

البته نسخه فیزیکی این بازی برای کامپیوترهای شخصی عرضه نمی‌شود. چرا که گیمرهای PC علاقه زیاید به خرید بازی فیزیکی از خودشان نشان نمی‌دهند و تا این لحظه هم فروش این بازی کاملا دیجیتالی بوده است. نسخه کامپیوتر بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تا این لحظه در مرحله دسترسی زودهنگام بوده و قرار است تا مدتی دیگر نسخه ۱ آن عرضه شود. به احتمال زیاد نسخه ایکس‌باکس وان آن هم همزمان با نسخه ۱ این بازی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه